Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

vervolg foto's Tanjay bergen....











Even naar het toilet................. :floet: :negatief:

bananacreek

 


Uitzicht op Dewey Island Bais, maar veel rook vandaar onduidelijk











boomerang

Onze Klaske is zéér tevreden met die mooie foto en vroeg mij om deze op haar datingsite te mogen gebruiken.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek


bananacreek

Citaat van: boomerang op donderdag  3 februari 2011, 13:14:09
Onze Klaske is zéér tevreden met die mooie foto en vroeg mij om deze op haar datingsite te mogen gebruiken.



Klaske foto nu onderweg met de email, maar svp geef hem wel even het volgende advies:
Eerst goed uitkijken, niet binnen een paar maanden gelijk trouwen en niet zeggen "I LOVE YOU" voordat hij het meiske in zijn armen heeft, en zorgen dat de schoonouders zo ver mogelijk weg wonen??   :ikkeniebegrijp: :jajaja: Dank U voor uw medewerking. :hoedjeaf:

bananacreek

vervolg foto's Tanjay





Als het flink geregend heeft zit je hier ook in de problemen




Aanleg van de weg















bananacreek


boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag  3 februari 2011, 13:24:32
Citaat van: boomerang op donderdag  3 februari 2011, 13:14:09
Onze Klaske is zéér tevreden met die mooie foto en vroeg mij om deze op haar datingsite te mogen gebruiken.



Klaske foto nu onderweg met de email, maar svp geef hem wel even het volgende advies:
Eerst goed uitkijken, niet binnen een paar maanden gelijk trouwen en niet zeggen "I LOVE YOU" voordat hij het meiske in zijn armen heeft, en zorgen dat de schoonouders zo ver mogelijk weg wonen??   :ikkeniebegrijp: :jajaja: Dank U voor uw medewerking. :hoedjeaf:

Zij heeft besloten om geen Pinoy als echtgenoot te willen en gaat voor een Americano mits deze niet te heftig getatoeëerd is en drank verafschuwd. Persoonlijk lijkt mij dit een moeilijke opgaaf maar je weet dat je een teenager moeilijk kan tegenspreken en hopen wij dat zij vandaag of morgen een degelijke  :nederlandsevlag: of  :vl: tegen het lijf loopt.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Hier ook flinke problemen met het lopen, vooral in het donker met slippers :negatief:


"Green green grass of home...wie heeft nu die microfoon weer meegenomen???????????"




Iemand viel hier uit de coconut-tree and ligt nu niet ver vandaan begraven :negatief: :atyourservice:











bananacreek

Citaat van: boomerang op donderdag  3 februari 2011, 13:35:50
Citaat van: bananacreek op donderdag  3 februari 2011, 13:24:32
Citaat van: boomerang op donderdag  3 februari 2011, 13:14:09
Onze Klaske is zéér tevreden met die mooie foto en vroeg mij om deze op haar datingsite te mogen gebruiken.



Klaske foto nu onderweg met de email, maar svp geef hem wel even het volgende advies:
Eerst goed uitkijken, niet binnen een paar maanden gelijk trouwen en niet zeggen "I LOVE YOU" voordat hij het meiske in zijn armen heeft, en zorgen dat de schoonouders zo ver mogelijk weg wonen??   :ikkeniebegrijp: :jajaja: Dank U voor uw medewerking. :hoedjeaf:

Zij heeft besloten om geen Pinoy als echtgenoot te willen en gaat voor een Americano mits deze niet te heftig getatoeëerd is en drank verafschuwd. Persoonlijk lijkt mij dit een moeilijke opgaaf maar je weet dat je een teenager moeilijk kan tegenspreken en hopen wij dat zij vandaag of morgen een degelijke  :nederlandsevlag: of  :vl: tegen het lijf loopt.


Oeps, een meiske: Ok dan beter geen Britten en Australiers want die zitten meestal vol met tatoos.
Een degelijke Nederlandse vlag??????? Wat is er verkeerd aan een degelijke Belgische vlag of een degelijke Marrokaanse vlag????? :ikkeniebegrijp: waarom altijd die Hollandse kaaskoppen????? :denk: :benweg: