Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 januari 2012, 15:13:14
smoketest?...... :weetikniet: :weetikniet:







"FORMS OUT OF STOCK SIR".... :lachen: :lachen:



Smoke test is ook alleen voor buitenlanders zeker. Anders moeten ze 99.9999 procent van al de Jeepny's verbeurt verklaren.
Als je achter ene rijd met je fiets moet je een gasmasker dragen  :negatief:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ketelbinkie

Niet alleen de jeepney's. Wat te denken van die oude trucks, bussen met dieselmotoren om nog maar te zwijgen over de talloze tricycles met een 2-takt motor. Ik neem als ik naar de stad ga liever de motorbike dan de auto vanwege de vele verkeersopstoppingen en last but not least het vinden van een parkeerplaats zeker in het centrum van Dumaguete. Maar het is dan wel een aanslag op de gezondheid, want ik denk dat roken van sigaretten gezonder is dan dagelijks een paar ritten met de motorbike maken op de overvolle wegen naar de stad.

Herbie

Ja roken zal misschien wel gezonder zijn. Daarom wil mijn vriendin liever naar Thailand gaan het eten heeft ze graag en de auto's zijn er veel beter, soms kom je wel eens een vrachtwagen tegen die goed rookt. Maar hier heb je dat ook hee.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#3933
LTO vervolg.......



De technische checkup verliep redelijk maar de gevarendriehoek is rood van kleur en moet yellow zijn......hoe weet het publiek dat?.............. :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:





De security guard was vriendelijk toen ik binnen kwam en toen stak ik mijn hand naar hem uit en zei: " Sorry na lang for the misunderstandings yesterday"

Hij zei ook sorry en we schudden handjes en dat is beter want iok hou n iet van ruzie, speciaal met een  :smiley-philippines:

Nu heb ik alle papieren terug gekregen en gaan ze de CR in Manilla veranderen

Gaat drei weken duren omdat het per post moet worden opgestuurd en het niet via computer netwerk kan worden gedaan.

Zodra de nieuwe CR binnen is kan ik een SMOKETEST nemen en registreren als die smoketest goed is ( tot nu toe nog niet gefaald voor alle drie wagens)... :thumb: :thumb:

Eind goed, al goed ?............. :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

#3934
Citaat van: Phille op woensdag 11 januari 2012, 17:50:39
Citaat

Hij zei: " Are you looking for trouble?"





"Well, No not now please, I have a headache today"............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Daar zijn ze weer............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Vraag me eigen af of die ook een smoketest moeten doen...normaal andere government wagens wel..

bananacreek

vervolg afzuigkap.......



Nu ok en werkt weer, maar weet niet voor hoe lang.............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik vroeg hoe lang er garantie staat op het "wikkelen"

De monteur zei: "Just call us when something goes wrong"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Hij heeft wel LEVENSLANGE GARANTIE op zijn nieuwe tattoo, die wilde hij wel even aan het forum tonen..... :thumb: :thumb: :happy:

De YAKUZA monteur....... :lachen: :lachen:

bananacreek