Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kijk uit Junior...je GASUL-regulator staat nog open... na gebruik altijd afsluiten.....gebeurd in het huishouden van een  :smiley-philippines: niet al teveel....... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek

Geitentransport naar Cassablanca Marrokko...?.... :neeneenee: :neeneenee:

Geitentransport op weg naar Manila...............HEADCOUNT..... :lachen: :lachen: :jajaja:



Wat bedoel je met HEADCOUNT ?.............Nee, die staat daar gewoon tussen de geiten te pissen, BASTOS, BUANG... :jajaja: :jajaja: :lachen:



Of staat die daar gewoon in het openbaar zomaar even een geit te poppen...?.. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Alles is mogelijk hier........ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

Ok,....er zijn met dit forum  888 leden..... :thumb: :thumb:

Hier staan 888 bezems............ :jajaja: :jajaja:



Ieder lid wordt verzocht zich zo spoedig mogelijk bij het Klootzakkenhoofdkantoor in Dumaguete city te melden voor twee weken vrijwillige schoonmaakwerkzaamheden onder het UNITED NATIONS verdrag..... :jajaja: :jajaja: :welcome: :welcome:

bananacreek

Ok, wachten voor de SMOKETEST vanmorgen..... :jajaja: :jajaja:



Kwam na twee uur terug om de wagen op te halen maar aan mij werd medegedeeld dat de smoketest niet genomen mocht/kon worden omdat er een nieuwe regeling is sedert Juli 2011 waarbij voor de wagens die met een dieselmotor op de CR (certificate of registration) geregistreerd staan als GAS eerst de CR dor de LTO veranderd moet worden....

Hoe is dat mogelijk zou u zeggen?????

Omdat die knuppels bij de LTO vaak gewoon GAS invullen omdat ze niet weten wat het veRschil is tussen een benzinemotoer en een dieselmotor.........(gebeurde vroeger regelmatig).... :negatief: :negatief:

Ok, wat nu?
Naar de LTO geweest en nu moet ik de Jeep alsnog ter inspectie BIJ de LTO aanbieden en na "goedkeuring" wordt de CR veranderd maar dat gaat twee  :smiley-philippines: weken duren... :weetikniet: :weetikniet:

Op mijn vraag: " Mam, why is it that only a few vehicles are being inspected at the LTO compound, while there are hundreds of vehicles ending with the same platenumber als mine?"

In de rechtbank zou worden gezegd: " Objection Your Honor, this is a LEADING QUESTION".... :jajaja: :lachen:

Haar antwoord was: " Sorry sir Klootzak, as of now, I don't have an answer to your Question....."... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

CORRUPTION

Hetzelfde probleem met de CR heb ik ook met deze wagen.... :negatief: :negatief: :negatief:



Altijd wat anders hier, elke dag een ander avontuur......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

Dit is een mooie en ik ken de eigenaar want die heeft "roofing-materials (18 feet long)" bij mij thuis afgeleverd vorig jaar met deze "EASY-RIDE-OPLEGGER"

Zijn kantoor is op de Bypass-road in brgy. Looc.

Rijdt al een jaar of zeven in Dumaguete en omstreken... :thumb: :thumb: :thumb:








bananacreek


bananacreek


bananacreek

#3909
Ok, laatse voor vandaag, had zin om naar de disco te gaan maar...en andere keer maar,...rustig aan in de AOW.. :negatief: :negatief:

Op 22 December in het jaar des Heren begaf mijn "rangehood" (afzuigkap) het en na inspectie van de "monteur" van RTC in Bantayan (Electrolux service-center) bleek dat beide motoren opnieuw "gewikkeld" (rewinded) moesten worden...... :negatief: :negatief:

Oorzaak: " Te hoge spanning (volgens hun)............. :weetikniet: :weetikniet:
Dan maar een AVR erop zetten, probleem is dat de kwaliteit van de "rewinding-jobs" hier te wensen over laat omdat de kwaliteit van de copperwire gewoon slecht is....(undersized).... :negatief: :negatief:

Vanmorgen belde de knaap dat hij om 13.15 zou komen.... :thumb: :thumb:...dacht ik op dat moment. :jajaja:

Ik gelijk aan het werk en maakte alles vetvrij en schoon....hoop werk... :jajaja: :jajaja:



Hij kwam op tijd en begon met het instaleren van de de motoren en toebehoren en toen ging hij te "testen"... :jajaja: :lachen:





Verdomme nu bleek het dat alleen maar één van de motoren werkte.......... :negatief:

Ik vroeg aan hem met een "ZACHTE STEM": " Als jullie naar de "rewinder" gaan om de zaak op te halen test je dan de zaak niet voordat je die werkplaats verlaat?...en hoelang garantie staat daar op?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:"

Zijn antwoord (ZEER BEDEESD NA LANG NADENKEN): "MAYBE"...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]09cZRYupO4s [/yt]

Ik vervolgde iets meer opgewonden: " Ok neem de zaak maar weer mee en bel me als het WEL werkt"....... :explotieren: :explotieren:

Altijd wat anders hier elke dag, en ik heb het gevoel dat alles alleen maar bij mij kapot gaat??????????