Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

dat is een mooi gebaar geweest kloot dat je die waterleiding aangelegd heb , ze zijn je daar zeer zeker heel erg dankbaar voor ,goed gedaan  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek

...vervolg foto's:






Is dat koraal? Ja, "versteend" koraal. (volgende 3 foto's) Zeer lang geleden is was dit gedeelte zee geweest  :ikkeniebegrijp: of moest het koraal op een andere manier hier terecht gekomen zijn :weetikniet: Als je naar de Canlaon vulcano gaat dan vind je schelpen hoog op de berghelling,waarom? Eigenlijk nooit naar gevraagd: :stomstomstom:






morgen meer..... :jajaja:



bananacreek

#393
Citaat van: Rich op woensdag  2 februari 2011, 17:39:12

.


Verdorie ja, Joop, nu zie ik het pas  :stomstomstom: :stomstomstom:, dan wordt het toch weer tijd dat ik een afspraak met de psychiater maak. Morgen gelijk even doen, en gelijk ook even naar de kapper dacht ik. Ok, geef me dan toch maar even die rol wc papier ! ! !, ik moet zeer nodig............ :  :negatief:

Dat was een goede Rich  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

En deze dan ? :lachen: jullie commentaar?

Mijn idee? St: " Ok, verdorie, nou sta ik toch wel voor een dilemma: Nu heeft Phille heeft mij uitgenodigd als getuige op zijn trouwfeest, maar ook Mevr. XXXX van de amb. is uitgenodigd als tweede getuige........Hoe haalt hij het nu toch in zijn hoofd?. :stomstomstom: :ikkeniebegrijp:...Ok, "Head or Tail??????,  Gaan of niet gaan ?????????"


bananacreek

Citaat van: boldy op woensdag  2 februari 2011, 17:38:10
dat is een mooi gebaar geweest kloot dat je die waterleiding aangelegd heb , ze zijn je daar zeer zeker heel erg dankbaar voor ,goed gedaan  :thumb:


Dank u

Johan En Elvie



En deze dan ? :lachen: jullie commentaar?

Mijn idee? St: " Ok, verdorie, nou sta ik toch wel voor een dilemma: Nu heeft Phille heeft mij uitgenodigd als getuige op zijn trouwfeest, maar ook Mevr. XXXX van de amb. is uitgenodigd als tweede getuige........Hoe haalt hij het nu toch in zijn hoofd?. :stomstomstom: :ikkeniebegrijp:...Ok, "Head or Tail??????,  Gaan of niet gaan ?????????"


[/quote]

Mijn broer
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Phille

CitaatCondominium " Kortrijk"

@ Bananacreek, je bedoelt hier waarschijnlijk 'Bokrijk' mee  :denk:, het is je vergeven hoor, na zoveel jaren in de Phils en toch ook al een dagje ouder  :haha: en dan al die mooie natuur om je heen; welke je trouwens mooi in beeld brengt en voorziet van ludieke toelichtingen  :thumb:





Phille

Citaat van: Johan En Elvie op woensdag  2 februari 2011, 19:44:04


En deze dan ? :lachen: jullie commentaar?

Mijn idee? St: " Ok, verdorie, nou sta ik toch wel voor een dilemma: Nu heeft Phille heeft mij uitgenodigd als getuige op zijn trouwfeest, maar ook Mevr. XXXX van de amb. is uitgenodigd als tweede getuige........Hoe haalt hij het nu toch in zijn hoofd?. :stomstomstom: :ikkeniebegrijp:...Ok, "Head or Tail??????,  Gaan of niet gaan ?????????"



Mijn broer
[/quote]

Ik denk dat het een zelfportret is ... al dat schoons doet er geen goed aan, waar zit dat ding ergens  :lachen: (achter het twijgje klootzak, beter kijken hé  :haha:)

bananacreek

#398
Citaat van: Phille op donderdag  3 februari 2011, 00:16:16
CitaatCondominium " Kortrijk"

@ Bananacreek, je bedoelt hier waarschijnlijk 'Bokrijk' mee  :denk:, het is je vergeven hoor, na zoveel jaren in de Phils en toch ook al een dagje ouder  :haha: en dan al die mooie natuur om je heen; welke je trouwens mooi in beeld brengt en voorziet van ludieke toelichtingen  :thumb:

Nou nee Phille, de plaatsnaam Kortrijk kwam zomaar in mijn gedachten op, omdat daar naar zeggen behoorlijk veel filipijnen wonen en die naam kwam in mijn gedachten omdat ik onlangs een dokumentaire had gezien betreffende de rol van Kortrijk in de tweede wereldoorlog. Wat precies ben ik al weer vergeten. :atyourservice:

bananacreek

Even tussendoor:

Moord? Beroving? Oefening?...... :weetikniet:Elke dag iets anders hier :jajaja: :jajaja:



Iemand graag gebakken hond?


Ik haalde een keer mijn huishoudsters op en parkeerde mijn motor daar in de buurt en zag twee jonge mannen hout bijeen aan het rapen en er hing een rijstzak aan het hek met IETS erin. Even later hoorde je een enorm gegil van een hond en zag je de mannen herhaaldelijk hun bolo's (sundangs, kapmessen) door de zak heensteken.
Die hond was dus voor dinner (of sumsum) bedoeld. In plaats van het hoofd van de hond in één keer af te kappen lieten ze de hond doodbloeden. Ik zou graag van mijn motor afkomen en die bolo's door hun lichaam willen steken (20 keer :jajaja:), maar ik had geen wapen. Wat dat soort aangelegenheden betreft zijn het, zoals Pierre onlangs opmerkte, :stomstomstom: echte "DOMME INBOORLINGEN" :stomstomstom: