Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Ach de Filipijnse missies (Ambasades en consulaten) moeten ook hun inkomsten halen.
Verplicht is al een groot woord. Maar als je toch al langer dan 21 dagen gaat is het maar normaal dat je meteen een 2 maanden visum aanschaft.
Bij mijn laatste aankomst een 2 maanden visum in NAIA gekocht. Heel simpel en snel; paspoort afgeven en betalen, in afwachting kun je al de bagage oppikken en moest zelfs niet aanschuiven n de rij voor een stempel.

bananacreek

De laatste stuiptrekkingen en dan geef ik het op....ben er nu ziek van om hier te wonen.... :jajaja: :jajaja:

In de market, en daar kijken ze al zuur als je een foto neemt.....eentje zei "NO  PICTURES JOE"
Domme hondekop



Kijk die macho nou eens gluren

bananacreek

Er zijn een aantal  :smiley-philippines: die gaan in begin december naar de bank voor een lening om hun Noche Buena  en het oudejaar te kunnen bekostigen om daarmee de buren te laten zien hoe goed ze het hebben..........

Ze lenen van de ene kant om de andere kant op te vullen..... :lachen: :lachen: :lachen:

Er werd hier zeeeeer veel gespendeerd aan vreten....ongelofelijke rijen achter de kassa's van de supermarkten....




bananacreek

Buying a house & Lot for your loved one Joe?

Or just showing off....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Are you sure what you are doing?... :jajaja: :jajaja:






bananacreek

Hier begon de ellende met de Noreco............de extra breker kapot..


bananacreek

Gisteren propbeerden ze het schip met deze kraan los te trekken, maar dat lukte natuurlijk niet.....


bananacreek


bananacreek

De FilHealth premie verhoging:

De 300% premieverhoging gaat in op 1 juli 2012
Betaal je voor die datum voor het hele jaar 2012 dan gaat die verhoging pas op 1 jan 2013 van toepassing zijn.

Dus nu betaalde ik vanmorgen P1200 voor het jaar 2012




bananacreek


ab

Dat zie je met je ogen dicht dat dat niet zou lukken om dat schip vlot te trekken.
Wijsmuller of Smit tak moeten ze daar :lachen:voor hebben maar dat duurt even voor die er zijn.:)