Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag 28 december 2011, 15:02:47
Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 14:55:18
Zeker niet mijn type mama.....teveel tatoo's...... :negatief: :negatief:

Waarschijnlijk een ex-borecat....?..... :weetikniet: :weetikniet:





Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.

Nou zie ik net dat onder het schouderlapje de naan BOOME.....?? in het klein staat getatoeerd?...?

Toch even de neus van de baby vergelijken met een andere foto morgen.... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 14:46:05
Toch maar even proberen want het is allemaal ellende hier:

EVEN TERUG NAAR DE STORM EN DE CORRUPTION DIE STRAKS GAAT KOMEN BIJ DE WEDEROPBOUW:


Kan waarschijnlijk nu geen goede foto's plaatsen dankzij GLOBE Communications:

Kijk allereerst een voorbeeld met de kleding die daar ik Amerika en Europa wordt opgehaald en verzonden voor de slachtoffers van de storm............. :jajaja: :jajaja:

Dat komt in balen of zakken aan in Manila
Dat zou dan doorverzonden moeten worden via de DSWD naar de betrokken gebieden....

NEE HOOR, DIE KUNNEN ZE STRAKS KOPEN ALS OKAY-OKAY........... :negatief: :negatief:

Als jaren wordt er tegen geklaagd, maar zelfs congressmen en senators zijn daarbij betrokken



Tja als ze op de kap van een ander iets kunnen verdienen doen ze het en dat is niet enkel in de Filippijnen hoor, Afrika kan er ook van meepraten.

Hulpgoederen die binnenkomen worden nogal eens onderschept en als okay okay verkocht dat klopt.

Vorige maand heb ik wat hulpgoederen ingezameld (niet veel reactie op gekomen maar toch goed voor een paar dozen) en deze verzonden met mijn balikbayan container naar mijn familie daar die ze dan uitgedeeld heeft aan de minderbedeelde, het is een kleine druppel op een hete plaat ik weet het maar deze kleding is wel goed terecht gekomen. Dat doe ik trouwens regelmatig met goederen die ik krijg, Elvie haar moeder zorgt er dan hoogstpersoonlijk voor dat de armen iets krijgen.
Op die dozen plaatste ik eerst op de buitenkant het woord donation maar heb dan uiteindelijk toch terug overplakt omdat ik niet wou dat de doos onderweg ergens onderschept zou worden en in de verkeerde handen terecht komen.
Als ze niet weten wat er in zit komt ze ook altijd op bestemming aan, mijn mensen daar weten er dan wel raad mee bij opening van die dozen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

ab

doen ze hier geen bamboestokken in die betonfundering? Zoals bij je buurman?

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 15:40:06
Citaat van: boomerang op woensdag 28 december 2011, 15:02:47
Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 14:55:18
Zeker niet mijn type mama.....teveel tatoo's...... :negatief: :negatief:

Waarschijnlijk een ex-borecat....?..... :weetikniet: :weetikniet:





Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.

Nou zie ik net dat onder het schouderlapje de naan BOOME.....?? in het klein staat getatoeerd?...?

Toch even de neus van de baby vergelijken met een andere foto morgen.... :jajaja: :jajaja: :lachen:
de baby is al door de scan geweest , ogen zijn ze nog niet helemaal uit maar de oren zijn van boomerang dat staat vast.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

balikbayan

Een kleine hint voor alle braverikken etc.

Waar heeft jouw vriendin haar truukjes geleerd ?

:lachen:

Pjottr

Creek Van harte met deze mijlpaal 65. Hoop lange en gezonde jaren voor je samen met je vriendin(en) Het zal niet meevallen (of misschien wel ) met je AOWtje
Veel geluk en hopelijk een keer tot ziens
Gr
Pyotr(pieter)
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 15:07:35
@Boomerang: Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.


De meesten borecats hebben een baby..........ok, geen borecat maar een tattoocat... :thumb: :thumb:.
Sorry guys ik ben hier onwetend Wat bedoel je met een borecat? Ik heb het gegoogled maar ik vind wel alles over een bored cat ofwel een verveelde poes.
Graag uitleg
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

ab

Citaat van: bananacreek op zaterdag  4 december 2010, 13:57:22

Even de naaimachine afleveren, 12 km zwoegen in de bergen van Kanghatap-Pal Ew Tanjay


Kan ik je paard even lenen? Kleine maar zeer sterke paarden met de prijs vandaag van ongeveer 6000 pesos


Nog hoger




Hier tegen die paal brak in een teen, vinger, en sleutelbeen.


Voor het lossen, 50x50kg = 2500kg. Gebouwd voor 500kg laadvermogen.


Na het lossen


Speciaal onderwerp: Parkeren (kijk eens wat een mooie vrouwtjes daar rondlopen. Zo zie je er honderden op een dag).


Zo, Willy, jij wou vanacht even inbreken? Nou kom maar hoor, de verbanddoos staat klaar.


Oeps, daar gaat mijn WAO voor deze maand.


Kerst seizoen opent hier officieel October 01


Hey man wat sjouwen op je oude dag met die zware naaimachine, Je weet het he? een naaimachine naait en ene nietmachine niet.

gefeliciteerd met je AOW man klasse.!! Ik neem hier wel een borrel











gosternokke

Citaat van: Pyotr op vrijdag 30 december 2011, 10:26:32
Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 15:07:35
@Boomerang: Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.


De meesten borecats hebben een baby..........ok, geen borecat maar een tattoocat... :thumb: :thumb:.
Sorry guys ik ben hier onwetend Wat bedoel je met een borecat? Ik heb het gegoogled maar ik vind wel alles over een bored cat ofwel een verveelde poes.
Graag uitleg


Borecat=  dame van lichte zeden , in het visayas dialect.

bananacreek

Sorry want ik heb hier grote problemen ...met internet en ook nog eens met de Noreco (stroom) maar waarschijnlijk gaat het zo zijn dat ze (buren) mijn bandwidth aan het pikken zijn via mijn WiFi verbinding sedert een week.

Daar gaat morgen wat aan gedaan worden en dan ben ik misschien morgenavond weer online om de 80000 te halen...

Hopelijk morgen wat meer detailed uitleg.

Nu dan maar tv kijken............. :weetikniet: :weetikniet:


Het leven van een echte Klootzak gaat nu eenmaal niet over rozen....65 of geen 65........ :jajaja: :jajaja: