Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Creek, hoop wel dat je je internet nog kunt betalen nu je "van Drees trekt",  anders gaan we nog je foto's en smakelijke verhalen missen.  :biggrinn:
Waarom ga he niet naar de "salvation army" of bel effe sagip kapamilya, om je  verjaardagconsumpties van drie zakken chips, calamansi juice en pepsi light aan te vullen met wat rijst, sardientjes en corned beef in blik, noodles, biscuits en koffie??  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#3781
Kijk ik ga een mijlpaal behalen ZONDER internet connection??????????

Weer in de problemen...
Tussen 0800 uur en 1700 uur is het uitstekend en dan plots sTort de hele zaak ineen.

Heb weer gebeld en nu beweren ze dat zulks komt omdat we low-voltage zouden hebben bij de bunker.
Gelul, we hebben hier geen low-voltage en dan nog staat de modem direct op de AVR aangesloten.

Nu willen ze me niet meer helpen omdat ze de job-order al hebben gesloten

Dat kunnen ze niet doen zonder conform van de klant die dan daarna door Globe Manila wordt gebeld for final checkup.

Ga morgenochtend naar Globe Office in Robinson en dan kunnen ze kiezen........

....Fix de zaak: of confront JONES MANABA Power91 zoals ook John Bailey dat moest doen... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Ik ben het nu zat.....

65 jaar vieren zonder OP forum te zijn???????.......... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Daar gaat mijn mijlpaal...ik had de 80000 willen  halen OP MIJN VERJAARDAG.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Sterf nog liever onder de Ceres Liner (Hotel nog steeds niet klaar)..... :ripba8: :ripba8:

IK LUST GEEN SARDIENTJES :explotieren: :explotieren:

bananacreek

Toch maar even proberen want het is allemaal ellende hier:

EVEN TERUG NAAR DE STORM EN DE CORRUPTION DIE STRAKS GAAT KOMEN BIJ DE WEDEROPBOUW:


Kan waarschijnlijk nu geen goede foto's plaatsen dankzij GLOBE Communications:

Kijk allereerst een voorbeeld met de kleding die daar ik Amerika en Europa wordt opgehaald en verzonden voor de slachtoffers van de storm............. :jajaja: :jajaja:

Dat komt in balen of zakken aan in Manila
Dat zou dan doorverzonden moeten worden via de DSWD naar de betrokken gebieden....

NEE HOOR, DIE KUNNEN ZE STRAKS KOPEN ALS OKAY-OKAY........... :negatief: :negatief:

Als jaren wordt er tegen geklaagd, maar zelfs congressmen en senators zijn daarbij betrokken







bananacreek

Citaat van: innka3 op dinsdag 27 december 2011, 16:44:13
Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 december 2011, 15:12:49


Deze oude dingen maken erorm veel lawaai als ze redelijk laag (100 m?) overvliegen.... :negatief: :negatief:

De vijand wordt al lang van tevoren gewaarschuwd............ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy:
:offtopic: creek,hier nog een leuke site over alles wat vliegt en neerkomt  :applaus: :ontopic:
http://www.airliners.net/


Dank u en ik zal even kijken als het internet weer goed is.... :hoedjeaf: (een paar jaar van nu???)

bananacreek

Had maar gewacht met die text Macho............. :lachen: :lachen:

Beetje pijnlijk nu en bloedheet daar op die gang op kerstdag..... :jajaja: :jajaja:

Al die donkere plekken op de foto zijn de korsten op zijn gezicht.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Zeker niet mijn type mama.....teveel tatoo's...... :negatief: :negatief:

Waarschijnlijk een ex-borecat....?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Hier zat ik vanmiddag in voor een "pakjow" rit naar huis @P40...

De man is een jaar of zestig en kan niet rijden en elke halve sekonde speelde hij met de gashandle...open...close....open...close... :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :crazy:

Was net dat je aan het overgeven was zo schokte het telkens........ :negatief: :negatief:


boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 december 2011, 14:55:18
Zeker niet mijn type mama.....teveel tatoo's...... :negatief: :negatief:

Waarschijnlijk een ex-borecat....?..... :weetikniet: :weetikniet:





Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.


"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#3788
Morgen terug naar de corruptie betreffende een zaak die ik in de jaren '90 aanspande bij de Ombudsman Visayas tegen de toen Dumaguete city engineer (Mr.Qiuambao) betreffende de wijze waarop men "gravel" "steelde...."
Ik verloor die zaak omdat ze in plaats van de Cebu COA (Commission on Audit) gebruikten, de COA in Dumaguete gebruikten wat dezelfde pot soup is....... :negatief: :negatief: 

bananacreek

@Boomerang: Niet zo snel oordelen bananacreek want zo te zien heeft ze al een baby en heb je de drukte van het produceren dus niet. Dat past dan toch precies volledig bij te bereiken mijlpaal aanstaande zaterdag.


De meesten borecats hebben een baby..........ok, geen borecat maar een tattoocat... :thumb: :thumb:.