Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok, teruggekomen bij de "cobra" ben ik helemaal naar boven gekropen om er langs te komen en me daarbij aan het suikerriet vasthoudend.......


bananacreek

Deze gozer wilde me wel voor P300 naar Tanjay downtown brengen maar ik deed het niet en vond een ander




bananacreek

Zie je zeer weinig hier en peperduur en wordt gebruikt ok de "suikerrietbakken" te vervoeren in Tanjay


bananacreek

Genoeg voor vandaag want het gaat me te langzaam met dat internet en hopelijk is het morgen beter???????????




balikbayan

Citaat van: bananacreek op maandag 26 december 2011, 16:09:28
Nee, die lag daar ergens.....ze zijn ook niet erg zuinig met hun spulletjes soms....... :negatief:



Hoezo soms ?

bananacreek

Internet is goed overdag:




Maar om 17.30 uur de hele zaak weer in de problemen...(bandwith cutting)
Blijkt dat er een probleem is in de Cebu equipment en dat er er aan "zouden" werken nu.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

#3737
@ PIERREVANWIES

Geachte heer,

Met inachtneming van de herziende lokale regels wordt u hierbij vriendelijk, doch dringend, verzocht om de volgende keer GLAD GESCHOREN te zijn als wanneer u de city limit overschrijd bij uw volgende bezoek aan de City of Gentle Bullets.

Elke volgende overtreding zal u P2500 gaan kosten (excl VAT en administratie kosten).

Te koop @P99/stuk in de winkel tegenover het  :belgiesmiley: -  :smiley-philippines: agrarian development office @ the Boulevard




WIJ WONEN HIER NIET IN AFGHANISTAN.............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:





bananacreek

Ok verder met de storm.............

Op tv vanmiddag beelden vanuit Tanjay city, waar er toch ook een hoop ellende is maar niet wordt omschreven op de Manila based tv stations.

Boloc-Boloc Sibulan crossing naar Judyville Subdivision.....




bananacreek