Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Tinulang_Manok

Citaat van: tourist op vrijdag 16 december 2011, 15:49:43
:ikkeniebegrijp:  Geen idee waardoor dit plaatje problemen veroorzaakt, maar ik het het ondertussen verwijderd.
Mijn excuses.



Het gaat ook niet om het plaatje, maar om het domein waar het plaatje gehost (geplaatst) is, dat staat bij google bekend als een domein waar ook schade veroorzakend spul staat. Vandaar dat de browser van chrome je waarschuwt.
Het gaat dan niet om het specifieke bestand dat waarschijnlijk onschuldig is , maar om het gehele domein, en dan alleen in google chrome.
McAfee heeft ook dergelijke software, siteadvisor, die waarschuwt als je richting sites gaat die als malafide bekend staan.
Het is een beetje als schieten met een kanon op een mug, waarschuwen voor een compleet domein terwijl er wellicht bijna niets aan de hand is, maar iets beters is er nog niet verzonnen.
Amare et sapere vix deo conceditur

tourist

Ik weet dat het niet om het plaatje gaat maar om het domein. Het enige dat me verwondert is dat Google Chrome er alarm op geeft want ik werk zelf ook meestal met Chrome. Bovendien lijkt de website waarvan die afbeelding komt niet dubieus. Maar goed, dat is allemaal   :offtopic:

Maar goed, verder ben ik heel benieuwd naar de foto's uit Negros die in dit topic geplaatst zijn. De familie van mijn vriendin is afkomstig uit Kabankalan in Negros Occidental. In april gaan we samen naar haar familie. @Bananacreek, is dat een kant van het eiland waar je al zou geweest zijn?

bananacreek

Citaat van: tourist op vrijdag 16 december 2011, 18:48:40
Ik weet dat het niet om het plaatje gaat maar om het domein. Het enige dat me verwondert is dat Google Chrome er alarm op geeft want ik werk zelf ook meestal met Chrome. Bovendien lijkt de website waarvan die afbeelding komt niet dubieus. Maar goed, dat is allemaal   :offtopic:

Maar goed, verder ben ik heel benieuwd naar de foto's uit Negros die in dit topic geplaatst zijn. De familie van mijn vriendin is afkomstig uit Kabankalan in Negros Occidental. In april gaan we samen naar haar familie. @Bananacreek, is dat een kant van het eiland waar je al zou geweest zijn?


Kabankelan is tussen Bacolod en Mabinay en ik ben daar maar één keer langs geweest....in 35 jaar

bananacreek

WAT EEN ELLENDE HIER MET DE REGEN, ALLES STAAT ONDER WATER, WAT EEN ELLENDE, MAAR HET OOG ZOU MISSCHIEN VANAVOND NEGROS KUNNEN VERLATEN EN HET EINDE VAN HET GELE GEDEELTE LIGT NU BOVEN MIJN HUIS...... :negatief: :negatief: :negatief:




Ok, weer aan het werk, wat een verschrikking, met al die wateroverlast...

gosternokke

En nu koerst dat rotding dus regelrecht op Palawan af    :negatief:  Nou ja  ik hoop dat  ie in kracht afneemt.

antzan

afgelopen nacht kwam het langs iligan city .
ondanks dat de mensen gewaarschuwd waren [ huis verlaten ] zijn er
40 doden en 260 vermisten omdat de rivier overstroomde .
Het is niet de eerste keer voor kerstmis .
Antzan
Foodmaster

Pjottr

Citaat van: gosternokke op zaterdag 17 december 2011, 07:52:38
En nu koerst dat rotding dus regelrecht op Palawan af    :negatief:  Nou ja  ik hoop dat  ie in kracht afneemt.
Dan weet je ook wat wij hier regelmatig in Bicol meemaken. Het begon voor mij toen in 2006 Reming over Bicol kwam.
Dat was dramatisch een van de zwaarste typhoons in de afgelopen 20 jaar zei men toen.
Ik leef mee met de genen die er nu onder lijden.

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano



Two women hold their children killed during the passage of tropical storm Sendong at a village in Iligan City on Saturday.  Nearly 600 are feared dead after Sendong unleashed mammoth floods that affected the provinces of Iligan and Cagayan De Oro.

ABS/CBN AFP
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Budgie

@ Toerist Ik heb wat foto`s uit die hoek en ook van de Cityhall van Kanbakalan Zal ze een dezer dagen wel op het forum zetten
Kwam er in 2009 langs op weg van Bayawan naar Bocolod.
Getting older beats the alternative -dying young

PHwaarde

Gelukkig is mijn CDO vriendin & haar familie ongedeerd. Het is een puinhoop daar. Bijna de hele dag brownouts, geen water uit de kraan voor de eerstkomende week. Bijna al het water/eten etc. in de winkels zijn al uitverkocht. Alle telefoonnetwerken behalve Smart zijn uit de lucht.