Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Behoorlijk "koud" hier vandaag ( 24 graden) met een hoop wind sedert gisternacht, maar nu bijna windstil, (stilte voor de storm??). Maar weinig regen vandaag. Lage drukgebied en komt nu dichterbij :negatief:

KNMI Dumaguete branch :atyourservice:






bananacreek

Kijk nou eens, de Klootzak had toch "schoenen" in 2002 ?????  :jajaja:  :denk: Foto genomen in Bacong


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 31 januari 2011, 13:06:20
Citaat van: Roland op maandag 31 januari 2011, 08:59:39
Wij hadden de laatste vakantie ook een uitstapje gehad over heerlijk ruig terrein. Ik had alleen slippers aan goddomme dat is niet om te te lopen  :negatief:  :explotieren:  :mauer:.

Complimenten aan de dames dat loopt lekker  :lachen:......

Dit is totaal nog niets vergeleken met  drie to vijf uur ZWOEGEN in de bergen als het regent. Zal wat vroegere foto's opzoeken. Dan Ploeg je door de modder en klei en in de klei dan zuigen je schoenen vast. Die bergmensen lopen langzaam in de stad maar in de bergen hou je ze moeilijk bij. Echte werkpaarden, mannen en vrouwen. :denk:

Ja, juist met slippers kom je "ALS BLANKE" niet al te ver maar als het droog is gaat het wel (met Islander slippers), maar zodra het allemaal glibberig wordt door de regen dan heb je toch wel schoenen nodig. Maar de lokalen doen dat gewoon op hun blote voetjes :applaus:

Dit loopt zeer moeilijk: de "rode" klei in Canghatap (Pal- Ew) Tanjay


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ik had vroeger alleen een oude legerdump Harley (??cc) en een Matchless 350cc, maar dit is ook een mooie oude jongen:






bananacreek

#368
Dit was zeker niet BORACAY  :denk:


bananacreek

Ver#$$%%^%$ mme, wie staat daar nu op mijn rug te krabben??????????????? :negatief: :weetikniet: