Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#3530
Zelfmoord???.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Moet eerst dat kanaal open kunnen krijgen en ik geef dat niet zo snel op.... :neeneenee: :neeneenee:




Ik ook niet want ik heb net een nieuwe job gekregen en moet zoeken naar klanten zonder basket......... :happy: :happy: :happy:
Er komt hier altijd een Schizofrene blanke Klootzak, met een grote neus, die dan zonder basket rond sloft met alles onder zijn armen en soms drie flessen tussen zijn vingers (Coke-Light 1,5 litros)..... :jajaja: :jajaja: :lachen:



"Maar om eerlijk te zijn: Ik heb er wel over zitten denken want mijn salaris is ongeveer P4500 netto per maand en ik heb drie kinderen....en een ellendige schoonmoeder die altijd KWEK...KWEK...KWEK...KWEK gaat..." :negatief: :negatief:



xav

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 12:30:27
@Pierrevanwieske: en die zit er gratis bij in het pakket van 1000 p/m ?     bedoel de antenna    

Ja, dat is normaal gesproken inbegrepen en ze hebben dat ook hier op de apartementen in mijn buurt, en dat hangt er weer vanaf hoe je locatie is ten opzichte van de dichtstbijzijnde SMART relay-tower.

Maar ik weet niet of je ook zelf de pipe moet betalen waarop de (kleine) antenne is gemonteerd.
Ik neem aan van wel, maar dat zou het probleem niet mogen zijn als je daarvoor een beter signaal (connection) kunt krijgen.

http://myphilippinelife.com/internet-service-tigbauan-philippines-smartbro-wimax/

Hier een voorbeeld van zo'n instalatie, maar de hoogte van de pipe is afhankelijk van de locatie van de tower en het "directe" path van het signal............


je "krijgt" er ongeveer 2 meter bij denk ik... om op je dak te plaatsen...

wij hebben nu wat extra meters (13) gevraagt... kwam op 4700P , installatie inbegrepen...

bananacreek

Ik ben het ook allemaal spuugzat.......en ik heb geen geld om naar de tandarts te gaan.... :negatief: :negatief: :negatief:


Ik ben toch wel tevreden met mijn leven...... :thumb: :thumb: :thumb:


Ik HAAT die Klootzak...... :jajaja: :jajaja: ... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:



bananacreek

Citaat van: xav op donderdag  8 december 2011, 12:55:14
Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 12:30:27
@Pierrevanwieske: en die zit er gratis bij in het pakket van 1000 p/m ?     bedoel de antenna    

Ja, dat is normaal gesproken inbegrepen en ze hebben dat ook hier op de apartementen in mijn buurt, en dat hangt er weer vanaf hoe je locatie is ten opzichte van de dichtstbijzijnde SMART relay-tower.

Maar ik weet niet of je ook zelf de pipe moet betalen waarop de (kleine) antenne is gemonteerd.
Ik neem aan van wel, maar dat zou het probleem niet mogen zijn als je daarvoor een beter signaal (connection) kunt krijgen.

http://myphilippinelife.com/internet-service-tigbauan-philippines-smartbro-wimax/

Hier een voorbeeld van zo'n instalatie, maar de hoogte van de pipe is afhankelijk van de locatie van de tower en het "directe" path van het signal............


je "krijgt" er ongeveer 2 meter bij denk ik... om op je dak te plaatsen...

wij hebben nu wat extra meters (13) gevraagt... kwam op 4700P , installatie inbegrepen...

Is te doen zolang het signaal maar ok is........en 13 meters is toch wel twee lengtes GI pipe @ 6m + 1 m...

bananacreek

Ok, Macho Mama....let's GO......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
En ze reed weg met het knaapje op het stuur zittend.... :jajaja: :jajaja: :lachen:
Maar ik werd afgeleid door vrouwelijk schoon en was te laat met de foto...... :denk: :denk:




bananacreek

Met het volgende onderwerp denk ik dat ik op het VERKEERDE topic zit:
Kan het juiste topic niet vinden.... :weetikniet: :weetikniet:

Het is een vraagje over internetbanking (homebanking) in Belgie.

Ik sprak met een Belg die ergens op Samar woont over de telefoon en de goede man beweert dat als je als Belg op de  :smiley-philippines: woont dan kan je geen internetbanking met een bepaalde Belgische bank doen (AXA) zolang je NIET IN BELGIE staat ingeschreven op een vast adres............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik bank met de ING in Nederland via internet banking en ik ben NIET op een vast adres in Nederland ingeschreven.

Iemand die hier iets meer van kan zeggen betreffende het bovenstaande?

Is dat ook het geval met andere banken in  :belgiesmiley:....?

Gaarne uw hulp.... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:





Herbie

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 15:04:15
Met het volgende onderwerp denk ik dat ik op het VERKEERDE topic zit:
Kan het juiste topic niet vinden.... :weetikniet: :weetikniet:

Het is een vraagje over internetbanking (homebanking) in Belgie.

Ik sprak met een Belg die ergens op Samar woont over de telefoon en de goede man beweert dat als je als Belg op de  :smiley-philippines: woont dan kan je geen internetbanking met een bepaalde Belgische bank doen (AXA) zolang je NIET IN BELGIE staat ingeschreven op een vast adres............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



100 procent ben ik niet zeker, maar wat ik wel weet, had een kaart, bankkaart gevraagd op mijn vriendin haar naam, Dexia, maar omdat ze niet in België woont kon dat niet. Omdat ze hier niet ingeschreven is. ( betaalt geen belastingen ) :confused2: ok ben ik mee eens. Maar al die Blauw zakken kunnen dat hier wel :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op donderdag  8 december 2011, 15:24:55
Citaat van: bananacreek op donderdag  8 december 2011, 15:04:15
Met het volgende onderwerp denk ik dat ik op het VERKEERDE topic zit:
Kan het juiste topic niet vinden.... :weetikniet: :weetikniet:

Het is een vraagje over internetbanking (homebanking) in Belgie.

Ik sprak met een Belg die ergens op Samar woont over de telefoon en de goede man beweert dat als je als Belg op de  :smiley-philippines: woont dan kan je geen internetbanking met een bepaalde Belgische bank doen (AXA) zolang je NIET IN BELGIE staat ingeschreven op een vast adres............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



100 procent ben ik niet zeker, maar wat ik wel weet, had een kaart, bankkaart gevraagd op mijn vriendin haar naam, Dexia, maar omdat ze niet in België woont kon dat niet. Omdat ze hier niet ingeschreven is. ( betaalt geen belastingen ) :confused2: ok ben ik mee eens. Maar al die Blauw zakken kunnen dat hier wel :ikkeniebegrijp:

Ja, maar die Belg ontvangt een inkomen uit  :belgiesmiley: en betaalt ook belasting........ :weetikniet:

Willy

Creek,
ben bij ING belgië en doe tijdens mijn verblijf in de fillis al mijn bankzaken via internet zonder probleem, tenzij er een slechte internetverbinding is waar je op dat moment zit. Ook mijn vrouw heeft geen probleem met Fortis.

Herbie

Citaat van: Willy op donderdag  8 december 2011, 15:31:53
Creek,
ben bij ING belgië en doe tijdens mijn verblijf in de fillis al mijn bankzaken via internet zonder probleem, tenzij er een slechte internetverbinding is waar je op dat moment zit. Ook mijn vrouw heeft geen probleem met Fortis.

Ja dat klop, wat ik al voordien melde NIET IN BELGIE staat ingeschreven op een vast adres.

Hij krijgt zijn geld wel van België maar heeft geen VAST adres, zoals mijn vriendin er ook geen heeft. Niet ingeschreven in het stadhuis.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.