Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok, vervolg PIEDBOEUF bier

Kon het niet meer vinden hier in Dumaguete.
Dan maar een flesje ERDINGER....Proost.. :fles: :shots:




Mercedes Benz 1946 ?????

callebaut


josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ik kan de man niet, maar de eigenaar van de winkel en het huis daarachter is een Filipijn, een Provincial fiscal


Grote problemen gisteravond.  :negatief: Bleek een virus te zijn of zoiets en na opstarten bleek de drive met de Windows niet op first boot te staan en moest ik dat veranderen in de BIOS, nu ok  :happy:

Only happens in the PI?????



bananacreek

@Josv: Crox maar dan nep ( stukken goedkoper )

U bedoelen "nep-islander" ? Islanders kosten nu hier " 256 pesos (maat 11)

josv

Yep, vergat ik te zeggen. Gesloten slipper ( teenslipper is voor mij sinds 'n jaar verleden tijd ) maar je kan ook de hielband gebruiken. Gemaakt van licht plastic.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op maandag 31 januari 2011, 14:03:57
Yep, vergat ik te zeggen. Gesloten slipper ( teenslipper is voor mij sinds 'n jaar verleden tijd ) maar je kan ook de hielband gebruiken. Gemaakt van licht plastic.

Ja, die plastic sandalen, correct, nooit aan gedacht in 33 jaar, jazeker, dat zou uitstekend zijn (de hiel sandaal)... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

Ok, betreffende de foto met "RED RICE" van vorige week:



Hier wat andere "RED-BROWN" rijst producten maar meestal met hogere prijzen als die in de market, en de vraag is dan de volgende: " Is die rijst in de market (Red-Rice) dan van mindere kwaliteit of betaal je flink voor de verpakking???????"














Dat zag je hier een aantal jaren geleden niet eens, leven wordt hier steeds minder afhankelijk van Cebu city. :thumb: