Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

TERUG VAN WEGGEWEEST.. :thumb:


Probleem is opgelost:

Oorzaak: MISCOMMUNICATION....CULTUURVERSCHILLEN.....TAMPO....ALTIJD OP HET LAATSE MOMENT....ENZ.ENZ...

Maar de zaak is gewoon op een vriendelijke manier uitgepraat en dat is toch wel altijd het beste neem ik aan.. :thumb:

Ik haat ruzie in huis en heb ze duidelijk verteld: "Gooi het op tafel, laat maar komen die handel".

Na enig aarzelen kwam het dan toch op tafel en toen bleek het probleem daarna toch eenvoudig opgelost te kunnen worden.. :jajaja:

Maar IK DE KLOOTZAK was in principe ook fout want ik had eerst na moeten denken voordat ik bepaalde argumenten naar voren bracht....(op zaterdag) :negatief: :negatief:

Hun de :smiley-philippines: "Altijd op het laatste moment"........ :jajaja: :jajaja:   

Kijk het probleem met een cellphone en een email is dat zodra je de SEND knop indrukt is het  :benweg: :benweg: en dan kan je dat niet meer veranderen.
Cellphones kunnen handig zijn een levens redden...maar ook dodelijk zijn...en families kapot maken...enz :jajaja:


boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice



Den klootzak heeft wel n vrouwtje met pit he  :lachen:
Het komt best goed met jullie 2  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#3473
Citaat van: Amice op maandag  5 december 2011, 12:10:16


Den klootzak heeft wel n vrouwtje met pit he  :lachen:
Het komt best goed met jullie 2  :thumb:


Dank u,  :hoedjeaf: :hoedjeaf: en ik heb ook mijn fouten, maar ze kan van zich afbijten... :thumb: :thumb:

Ze hadden de hele kast (en) (2 stuks) inhoud in plastic zakken gestopt en meegenomen zondagmorgen............en ik zei @ THE GATE: (in het  :nederlandsevlag: )..."WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?... WAAR GAAT DAT HEEN??????"

Hun antwoord: "WE WILL GO TO BELGIUM"............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Is er dan toch een Belg die hier in Dumaguete zijn boot te water heeft gelaten............??.............. :weetikniet: :weetikniet:




innka3

Citaat van: bananacreek op maandag  5 december 2011, 12:24:57

Dank u,  :hoedjeaf: :hoedjeaf: en ik heb ook mijn fouten, maar ze kan van zich afbijten... :thumb: :thumb:



Is er dan toch een Belg die hier zijn boot te water heeft gelaten............??.............. :weetikniet: :weetikniet:




:ikkeniebegrijp: heb zeker wat gemist ,wat voor  :weetikniet:  :confused2:
maar die vent bij die boot is dat niet die John Bailey  :denk:

bananacreek

Nee, dat zou een Europeaan moeten zijn op vakantie in  Amerika...maar weet de naam niet...



John Bailey: Daarvan heb ik nu de radiouitzending klaar in Mp3, maar nu is de vraag hoe krijg ik de Mp3-file op het forum?

Zou eerst een video moeten worden via Windows Moviemaker?... :weetikniet: :weetikniet:

En dan naar Youtube?.........  

Kom er niet uit en vraag het aan de computer guru om dat even te doen op woensdag............


Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kerstboom te koop............ :jajaja: :jajaja:
Ongeveer P200...eerst even goed inpotten... :jajaja: :lachen:

Dat moet een heel werk zijn geweest met een mesje te "skinnen" zonder de takjes te breken.... :thumb: