Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Jackfruit..@P80/kg....duur maar heerlijk zoet



Bananas
@P15/kg...

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ik wordt belazerd?..........waarschijnlijk wel..... :weetikniet: :weetikniet:

Morgen weet ik meer..... :jajaja: :jajaja:

En dan????????........Gebroken hart ...... :weetikniet:  :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:

Van het dak springen.....?





NOOIT EN TE NIMMER... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Maar als dat waar is dan doen ze dat op een zeer DOMME manier (typical  :smiley-philippines:).... :jajaja: :jajaja:

Na al die jaren hier te vertoeven raak je daar toch wel een beetje aan gewend want je moet hier ALTIJD rekening houden dat ze je op één of andere manier proberen te belazeren....... :jajaja: :jajaja:

MAAR NOG EVEN TE VROEG OM BESCHULDIGINGEN TE UITEN EN LAAT ZE EERST MAAR KOMEN MET HUN VERHAAL...

Maar op dit moment is mijn "vertrouwen" .... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

En dan ga ik in de verdediging.... :atyourservice: :atyourservice:

DRINKEN? ....NOOIT, ALS JE PROBLEMEN HEBT DAN MAAKT DE DRANK DAT NOG ERGER.... :thumb: :thumb:

Wat dan?
Dat zien we morgen dan wel weer............ :jajaja: :jajaja:

Ik hoop dat ik het fout heb, maar dat is een zeeer geringe hoop... :jajaja:

Ok, dan maar gelijk te weten komen waar je aan toe bent:

THE TRUTH IS PAINFUL BUT IT WILL SET YOU FREE.......... :denk: :denk: :denk: :denk:


bananacreek

#3468
Ze zijn er nu maar zitten muisstil en hebben nog geen woord gezegd (ik wel.... :jajaja: :jajaja:)

Maar ik heb ze verteld dat ze zo vrij zijn als een vogel en kunnen gaan waar ze willen gaan, maar het vertrouwen van mijn kant is foetsie en nu zitten ze daar beneden in TAMPO....dus voor mij even de KOP DICHT, EN ZE BEKIJKEN HET MAAR... :jajaja: :jajaja:

DIT IS MIJN WARE LIEFDE:
Geen enkele BLAH...BLAH...BLAH....en zegt nooit: "NO LOAD, LOW BATT, NO SIGNAL"..... :neeneenee: :neeneenee:



Mabuhay Pilipinas.................. :thumb: :thumb:

JeMantendrai....... :weetikniet: :weetikniet: (ik vecht en kom boven????????)... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek

#3469
Zou wel leuk zijn als er een "smiley" op dit forum zou zijn betreffende het  :smiley-philippines: Magic  Word:

                                                      "[MAYBE]"


[yt=640,505]a1FGYg9azXs [/yt]