Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Jos wel meteen doorrijden naar de disco hé? Scheelt tijd..... :lachen:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

josv

Citaat van: Roland op vrijdag  2 december 2011, 10:01:57
Jos wel meteen doorrijden naar de disco hé? Scheelt tijd..... :lachen:

Lachen jullie maar !! Voorlopig is ie nog steeds niet online  :ikkeniebegrijp: Ik ga vast op zoek naar een goedkope vlucht naar Dumaguete. Kan effe duren vandaar die 2 weken wachttijd  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

boomerang

Citaat van: josv op vrijdag  2 december 2011, 10:08:48
Citaat van: Roland op vrijdag  2 december 2011, 10:01:57
Jos wel meteen doorrijden naar de disco hé? Scheelt tijd..... :lachen:

Lachen jullie maar !! Voorlopig is ie nog steeds niet online  :ikkeniebegrijp: Ik ga vast op zoek naar een goedkope vlucht naar Dumaguete. Kan effe duren vandaar die 2 weken wachttijd  :happy2:

Gaat het om Creek of om de huishoudsters te troosten. In het tweede geval zijn er wachtenden vóór u  :happy:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

josv

Citaat van: boomerang op vrijdag  2 december 2011, 10:44:03
Citaat van: josv op vrijdag  2 december 2011, 10:08:48
Citaat van: Roland op vrijdag  2 december 2011, 10:01:57
Jos wel meteen doorrijden naar de disco hé? Scheelt tijd..... :lachen:

Lachen jullie maar !! Voorlopig is ie nog steeds niet online  :ikkeniebegrijp: Ik ga vast op zoek naar een goedkope vlucht naar Dumaguete. Kan effe duren vandaar die 2 weken wachttijd  :happy2:

Gaat het om Creek of om de huishoudsters te troosten. In het tweede geval zijn er wachtenden vóór u  :happy:

:lachen: :lachen: Wie het dichtst bij het vuur zit..............................
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag  1 december 2011, 14:41:58
Citaat van: bananacreek op donderdag  1 december 2011, 12:51:18
Kom er straks wel achter maar wel dit in de binnenzakken van een jas stoppen, je weet maar nooit op de :smiley-philippines:   :lachen: :lachen:

Creek, wees voorzichtig. Mochten er problemen zijn, 1 txt is genoeg en ik sta binnen 2 weken bij je op de stoep  :happy2:


:denk: :denk: :denk: U komt met de banka?... :lachen:


bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag  2 december 2011, 10:44:03
Citaat van: josv op vrijdag  2 december 2011, 10:08:48
Citaat van: Roland op vrijdag  2 december 2011, 10:01:57
Jos wel meteen doorrijden naar de disco hé? Scheelt tijd..... :lachen:

Lachen jullie maar !! Voorlopig is ie nog steeds niet online  :ikkeniebegrijp: Ik ga vast op zoek naar een goedkope vlucht naar Dumaguete. Kan effe duren vandaar die 2 weken wachttijd  :happy2:

Gaat het om Creek of om de huishoudsters te troosten. In het tweede geval zijn er wachtenden vóór u  :happy:


OUT OF STOCK SIR... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ok, de disco overleeft zonder problemen.

Manager wil dat ik met die John Bailey en haar naar de PNP Dumaguete Station Chief ga om eventeel een schikking out of court te maken.

Ik zei er moet er nog eentje extra bij.... :jajaja:

Ok, zei ze kies er maar eentje..... :weetikniet: :weetikniet:

ADMIN?..... :weetikniet:

Barack Obama...? :weetikniet:

Max Surban.....?  :weetikniet:

Moet er nog over nadenken of ik het doe.............. :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:

Heb wel gisteren dit gespeelt met de manager en een paar anderen.
Daar was ik zeer goed in een aantal jaren geleden...maar Klootzakken worden ook ouder... :jajaja:



Ook nog gebiljart met de echtgenoot van de Manager en 11 van de 15 games verloren...maar hij is hier wel de beste speler en ik heb geen probleem om te verliezen want het is een spel voor vermaak (voor mij).. :thumb:

Wij spelen 61 of zoiets?... :weetikniet:







bananacreek

Ok het verhaal is op POWER 91 geweest vanmiddag en ik heb het op de gsm opgenomen, maar moet het nog bewerken en knippen en dan op youtube zetten om het later op het forum te zetten...(morgen waarschijnlijk)

Nu een beetje moe na 10 SM-light...... :jajaja:

Dat werd een echt  :smiley-philippines: DRAMA..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy:

Vraag is of het dat ga overleven... :weetikniet: :weetikniet:

Afwachten maar..... :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek

Ik dacht dat dit de BETEL NUT was maar ik was verkeerd... :jajaja:



Dit is de betel-nut





Resultaat "high".......... :jajaja: :jajaja: