Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Oude vertrouwde foto, maar komt weer iets meer stoom/zwavel uit en nu beginnen er ook "cracks" te openen als je Palinpinon binnenkomt naast de rivier.... :jajaja:




bananacreek

Gisternacht gebroken en er was een hoop regen vanmorgen vroeg ... :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok, we gaan proberen het radio-verslag betreffende John Bailey op de gsm op te nemen, maar ik weet niet hoe mp3 op dit forum te plaatste.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Moet nu met een rotgang naar de disco want de manager accepteert mijn ontslagbrief niet... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Wat gaan we nu weer krijgen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

Of mijn muziek is goed ..... :weetikniet: :weetikniet:

Of het personeel heeft erom gevraagd omdat ik de serveersters te hulp kwam tegen de KWAL (John Bailey).. :weetikniet:

Kom er straks wel achter maar wel dit in de binnenzakken van een jas stoppen, je weet maar nooit op de :smiley-philippines:   :lachen: :lachen:



Ok.... :benweg: :benweg: :benweg:
Kom ik morgen niet meer online dan zullen jullie een nieuwe Klootzak moeten vinden.... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

josv

Citaat van: bananacreek op donderdag  1 december 2011, 12:51:18
Kom er straks wel achter maar wel dit in de binnenzakken van een jas stoppen, je weet maar nooit op de :smiley-philippines:   :lachen: :lachen:

Creek, wees voorzichtig. Mochten er problemen zijn, 1 txt is genoeg en ik sta binnen 2 weken bij je op de stoep  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Citaat van: josv op donderdag  1 december 2011, 14:41:58
Citaat van: bananacreek op donderdag  1 december 2011, 12:51:18
Kom er straks wel achter maar wel dit in de binnenzakken van een jas stoppen, je weet maar nooit op de :smiley-philippines:   :lachen: :lachen:
1 txt is genoeg en ik sta binnen 2 weken bij je op de stoep  :happy2:

Dat is snel, lijkt de Overtoom wel :lachen: :lachen:.