Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Creek dan heb je zeker de Hervekaas ook wel genoemd stinkkaas niet geprobeerd  :lachen: 
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 29 november 2011, 14:32:25
Creek dan heb je zeker de Hervekaas ook wel genoemd stinkkaas niet geprobeerd  :lachen: 

Nu ik nog in leven ben neem ik dan aan van niet............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Ik dacht eerst dat het LUMPIAWRAPPERS  waren....... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Truck van de eigenaar van Forest-Camp in Valencia (Dodge WC-51 (neem ik aan, want er waren heel wat modellen).

Chassis was verlengd en ook de originele benzinemotor vervangen door een Japanse diesel..










bananacreek


bananacreek


bananacreek


Ketelbinkie

Of het echt "stinkt" is een persoonlijke kwestie van smaak. Maarre.... feta kaas is griekse kaas en als ik maar iets hoor wat met Griekenland te maken heeft, heb ik inderdaad het idee dat het stinkt. Mijn regelmatige bezoeken in Dumaguete bij een ATM om peso op te nemen en daarna de afschrijving in euro's van de opgenomen peso, is een typisch voorbeeld van met dank aan de Grieken, want dat alles stinkt behoorlijk. :offtopic: natuurlijk maar wilde het ff kwijt.

bananacreek


bananacreek

#3428
Even een verhaaltje over een flinke brand in Cebu city een paar dagen geleden:

De brand was ontstaan door een defecte ricecooker........

Maar dan als dat het geval zou zijn, dan zijn er als het goed is nog "BREAKERS" die een brand kunnen voorkomen... :jajaja: :jajaja:

Wat is er waarschijnlijk gebeurd zoals dat in vele gevallen hier gebeurd ?

De brand was ontstaan in een soort "squatter-buurt" waar men vaak de breakers (fuses) repareert door sigaretten-folie of zelfs een spijker als zekering te gebruiken zonder de oorzaak van de kortsluiting op te zoeken.

Werkt wel, maar als er dan weer een probleem is dan is het BEKEKEN :explotieren: :explotieren:

Dit komt hier zeer veel voor en naast de aquatter erea waren er ook een paar mooie villas afgebrand en vaak heeft men hier geen brand verzekering zoals ook deze Klootzak.
Zodra ze komen kijken voor de bepaling van de premie en de buurman heeft een NIPA dak dan zijn er al problemen...


Pjottr

Mm geen idee maar ik vind het heerlijk.Trouwens alles wat gerookt is is lekker behalve mijn vrouw dan. :lachen:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.