Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Betreffende deze en andere winkels op de  :smiley-philippines:



Kijk hier op de  :smiley-philippines: verkoopt en gebruikt men "face-towels" maar van een "WASHANDJE" staan ze vreemd te kijken.
Mijn moeder stuurde er een paar in het verleden en men dacht hier dat het "handschoenen (wanten)" waren... :lachen: :lachen: :lachen:



Domme vraag: Gebruikt men in Belgie ook washandjes?............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



xav



ik bracht er onlangs ook een deel mee... hadden ze nog nooit gezien...

maar nu gebruiken ze die volop...  :thumb:

bananacreek

Citaat van: xav op maandag 28 november 2011, 15:54:23


ik bracht er onlangs ook een deel mee... hadden ze nog nooit gezien...

maar nu gebruiken ze die volop...  :thumb:

Ja, natuurlijk want met die "face-towels" heb je alsmaar problemen als ze dubbel gaan zitten... :negatief: :negatief:

En ook een dame in de zeep zetten werkt veel beter met een goed degelijk washandje..... :happy: :happy:

Een washand-fabriek in Dumaguete beginnen? (gelijk patent aanvragen morgen)...... :thumb: :thumb:
Dat is dan beter als "reggae-dj" in een Psychiatrische Inrichting (Why Not disco)..... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Attention Hollanders: Wie is deze mooie vrouw?

Was dat niet princess Maxima of zoiets?............ :weetikniet: :weetikniet:



Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op maandag 28 november 2011, 16:37:48
Attention Hollanders: Wie is deze mooie vrouw?

Was dat niet princess Maxima of zoiets?............ :weetikniet: :weetikniet:


Ik weet niet wie het wel is, maar het zeker niet Maxima.
Amare et sapere vix deo conceditur

boldy

Citaat van: bananacreek op maandag 28 november 2011, 14:16:16
GEROOKTE KAAS???????? NOOIT VAN GEHOORD.... :weetikniet: :weetikniet:



hahaha meen je dat nou ,kom jij uit het stenen tijdperk  :lachen: maar tis lekker hoor op zijn tijd een stukkie gerookte kaas op het brood . bij de aldi liggen er gewone  pakjes met gerookte kaas met ham en met chili pepers .
het leven is net een lul keihard en veel te kort


bananacreek

Citaat van: boldy op maandag 28 november 2011, 17:49:25
Citaat van: bananacreek op maandag 28 november 2011, 14:16:16
GEROOKTE KAAS???????? NOOIT VAN GEHOORD.... :weetikniet: :weetikniet:



hahaha meen je dat nou ,kom jij uit het stenen tijdperk  :lachen: maar tis lekker hoor op zijn tijd een stukkie gerookte kaas op het brood . bij de aldi liggen er gewone  pakjes met gerookte kaas met ham en met chili pepers .

Als jonge Klootzak werd ik al missellijk als ik kaas at... :negatief:
Ik wordt er doodziek van en in het leger werde er in de mess worst en kaas op dezelfde schotel opgediend en ik moest het NIET hebben als de worst tegen de kaas lag.
Maar ook werkte ik bij een melkboer in mijn vrije tijd en dan verkochten we ook alle soorten kaas (jaren 50-60) maar ik had toch geen enkel probleem met de lucht van de normale jonge, jong belegen, belegen enz.. :thumb:

Maar dan had je ook een  soort zure FRANSE KAAS dat stonk" een uur in de lucht"
Maar nu lees ik hoe meer de kaas stinkt, hoe lekkerder het is....  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:






Dan nog liever dit: