Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 26 november 2011, 15:42:40
Citaat van: Kano op zaterdag 26 november 2011, 14:01:48
Ach, soms kom je op een leeftijd dat je die schuifmaat maar niet meer moet gebruiken  :lachen:

:lachen: En laten wij op deze leeftijd nu de enige nog zijn die een ECHTE schuifmaat kunnen aflezen ( niks digitaal ). Gun ons nou dat momentje !!!! :happy2: :happy2: :happy2:

Juist dat is zeer correct opgemerkt.... :thumb: :thumb:




bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 26 november 2011, 15:55:50
Citaat van: josv op zaterdag 26 november 2011, 15:42:40

:lachen: En laten wij op deze leeftijd nu de enige nog zijn die een ECHTE schuifmaat kunnen aflezen ( niks digitaal ). Gun ons nou dat momentje !!!! :happy2: :happy2: :happy2:

Correct Jos....maar dan wel met behulp van een klein veloke hé!!!  :lachen:



Wat is een VELOKE ?............ :weetikniet: :weetikniet:


Digos

Velo of veloke is een fiets hier in Antwerpen.

Wat heeft dat er nu met te maken kan je zeggen.

Bij ons hebben we een uitdrukking als iemand een bril begint te gebruiken of zich een nieuwe aanschaft......ha een nieuwe fiets gekocht!!!

Wij zeggen ook....als je het niet goed meer kan lezen......mag ik jouw fiets of velo eens gebruiken, weten de meeste dan wel dat het over een bril gaat.... :lachen:

Zonder swans hé!!!

LIVE ONCE - LIVE IT

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 november 2011, 15:57:42
Citaat van: Digos op zaterdag 26 november 2011, 15:55:50
Citaat van: josv op zaterdag 26 november 2011, 15:42:40

:lachen: En laten wij op deze leeftijd nu de enige nog zijn die een ECHTE schuifmaat kunnen aflezen ( niks digitaal ). Gun ons nou dat momentje !!!! :happy2: :happy2: :happy2:

Correct Jos....maar dan wel met behulp van een klein veloke hé!!!  :lachen:



Wat is een VELOKE ?............ :weetikniet: :weetikniet:

Bril ??   
CitaatWaarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.


Yeah, goeie antwoord !!

CitaatBij ons hebben we een uitdrukking als iemand een bril begint te gebruiken of zich een nieuwe aanschaft......ha een nieuwe fiets gekocht!!!


Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ja, nu begrijp ik het...... :jajaja:

Dit is dan mijn DIENSTVELO ........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


callebaut

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 november 2011, 14:32:37
Toch waren de banken open dit jaar en ook regerings-kantoren zoals de DAR, DENR enz...en ook sommige scholen.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Normaal gesproken is dat altijd gesloten.....maar een aantal was 24 Nov. gesloten

OK, John, je bent bijna gaar............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Respect begint bij jezelf ...... moet dit nu echt .....?
De familie is nog steeds in rouwproces .....dit kun je niet maken JFK  ( John )  is op een eervolle manier gecremeerd

steven

Citaat van: callebaut op zondag 27 november 2011, 13:28:05
Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 november 2011, 14:32:37
Toch waren de banken open dit jaar en ook regerings-kantoren zoals de DAR, DENR enz...en ook sommige scholen.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Normaal gesproken is dat altijd gesloten.....maar een aantal was 24 Nov. gesloten

OK, John, je bent bijna gaar............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Respect begint bij jezelf ...... moet dit nu echt .....?
De familie is nog steeds in rouwproces .....dit kun je niet maken JFK  ( John )  is op een eervolle manier gecremeerd

Callebout , Bananacreek had het niet over JFK zo zou hij niet reageren.Maar over mister John die hem gemazed had. Juist effe snel rechtzetten voor er interne strubbelingen opduiken.

bananacreek

#3388
Citaat van: steven op zondag 27 november 2011, 13:35:50
Citaat van: callebaut op zondag 27 november 2011, 13:28:05
Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 november 2011, 14:32:37
Toch waren de banken open dit jaar en ook regerings-kantoren zoals de DAR, DENR enz...en ook sommige scholen.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Normaal gesproken is dat altijd gesloten.....maar een aantal was 24 Nov. gesloten

OK, John, je bent bijna gaar............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Respect begint bij jezelf ...... moet dit nu echt .....?
De familie is nog steeds in rouwproces .....dit kun je niet maken JFK  ( John )  is op een eervolle manier gecremeerd

Callebout , Bananacreek had het niet over JFK zo zou hij niet reageren.Maar over mister John die hem gemazed had. Juist effe snel rechtzetten voor er interne strubbelingen opduiken.

JUIST PRECIES HET GING OVER DEZE MAN HIERONDER. KIJK HET IS OOK NOOIT GOED NEEM IK AAN. DIT HEEFT IN TOTAAL NIETS MET JFK TE MAKEN. ZIE IK ER DAN ZO DOM UIT???


DEZE IS DE JOHN BAILEY DIE IK BEDOEL EN NIET JFK............ :explotieren: :explotieren: :explotieren:


@Steven: DANK U BELEEFD VOOR UW HULP.............NEE, IK ZOU ZOIETS NOOIT EN TE NIMMER FLIKKEN ZOALS CALLEBOUT DAT ZO NETJES... INSINUEERDE........

@Callebout: had u het voordien niet over huiswerk doen..........?????????????
Denkt u dat ik zo laag gezonken ben om zulks te doen betreffende JFK???
Eerst naar de crematie en hem dan als gebraden varken voorstellen?
Bent u nu echt dronken of zoiets?
U gaat toch wel echt ver neem ik aan om mij hier zo voor zot te stellen??
Met die petten dat is niet zo erg vind ik maar om mij  te beschuldigen dat ik een pas overleden FORUMLID portretteer als een LECHON BABOY......sorry dan HEB IK ME TOCH VERGIST IN UW KARAKTER ..... :jajaja: :jajaja:


Wordt nu toch wel echt tijd dat er een echte FORUM-PSYCHIATER wordt aangesteld......waarbij we advies kunnen halen alvorens iemand in de goot te sleuren zonder daarbij maar even na te denken en daarbij tevens 2+2=5 te tellen alvorens af te gaan.


bananacreek

#3389
@CALLEBOUT: AL ZOU DE FAMILY VAN JFK NIET MEER IN ROUW ZIJN BIJVOORBEELD 25 JAAR VAN NU: DAN NOG ZOU IK NIET ZOIETS KUNNEN DOEN ZOALS U DAT DENKT DAT IK HET AFBEELDDE.
IK MAG DAN WEL EEN GROTE KLOOTZAK ZIJN, MAAR OOK KLOOTZAKKEN HEBBEN RESPECT VOOR HUN MEDEMENSEN.



DANK NAMENS DE FEESTCOMMISSIE VOOR UW VOORTREFFELIJKE OPMERKING..... :thumb: :thumb: :thumb: