Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#3370
KARAOKE wedstrijd in de market op fiesta dag (gisteren)

"WINGS ABOVE THE WIND"..................... :weetikniet: :weetikniet:



Alleen nog staanplaatsen beschikbaar............... :negatief: :negatief: :negatief:



Ik zou dit proberen maar ik stond helaas niet ingeschreven...... :negatief: :negatief: :negatief: :floet:

Ladies & Gentlemen......the Royal Klootzak from the kingdom of the Netherlands........... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

[yt=640,505]g5D41WNYKE4 [/yt]

Zeer goede "lopende" bassplayer... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 26 november 2011, 14:01:48
Ach, soms kom je op een leeftijd dat je die schuifmaat maar niet meer moet gebruiken  :lachen:

Ja, daar zat ik toevallig net aan te denken en dan zou ik dit beter kunnen kopen.....in de Kijkshop (daar hadden ze vroeger altijd mooi spul te koop toen ik in Nederland op "werkbezoek" was.... :jajaja: :jajaja: :thumb:


bananacreek

                                       HET JAARLIJKSE FIESTA-REPORT...... :atyourservice: :atyourservice:

                                 

bananacreek

Ongelofelijk veel verkeer in the city of gentle pepper-spray...... :jajaja: :jajaja:
Mensen op de motor (machos) met vrouwen en zeer kleine kinderen daartussen (staand) die zeer gevaarlijke toeren maakten op hoge snelheid tussen het popdichte verkeer..... :negatief: :negatief:


De machobestuurder (jaar of 20) van deze motor was net als zijn motor vermorzeld.... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Toch waren de banken open dit jaar en ook regerings-kantoren zoals de DAR, DENR enz...en ook sommige scholen.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Normaal gesproken is dat altijd gesloten.....maar een aantal was 24 Nov. gesloten

OK, John, je bent bijna gaar............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Ijs was snel op..... :negatief: :negatief:



Dit was "sari-sari" ijs want er is een ijsfabriek in Sibulan en een ander in Piapi-Beach downtown en daar vekopen ze blokken, crushed ice en ook "icecubes" (clean) @P30 per plastic zak van ongeveer 5kg.


bananacreek

21.00 uur @ Nov 24 in Daro crossing weg naar "Gimmick" op volle snelheid en stomdronken.

Driver @ bijrijder .......... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Kijk een naar de stoel en het stuur...............

bananacreek

Die wagen daar zaten volle plastic flessen mineraalwater in dus een behoorlijke massa tijdens een frontale aanrijding...



Die flessen werden er de volgende dag uitgestolen...




josv

Citaat van: Kano op zaterdag 26 november 2011, 14:01:48
Ach, soms kom je op een leeftijd dat je die schuifmaat maar niet meer moet gebruiken  :lachen:

:lachen: En laten wij op deze leeftijd nu de enige nog zijn die een ECHTE schuifmaat kunnen aflezen ( niks digitaal ). Gun ons nou dat momentje !!!! :happy2: :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Digos

Citaat van: josv op zaterdag 26 november 2011, 15:42:40

:lachen: En laten wij op deze leeftijd nu de enige nog zijn die een ECHTE schuifmaat kunnen aflezen ( niks digitaal ). Gun ons nou dat momentje !!!! :happy2: :happy2: :happy2:

Correct Jos....maar dan wel met behulp van een klein veloke hé!!!  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT