Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

wat een geouwehoer  over wat iemand draagt op een begrefenis/crematie het gaat erom dat je er bent . jullie zijn echt van de oude stempel  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

balikbayan

Kan ik me gedeeltelijk wel in vinden.

Een korte broek is niks onfatsoenlijks een pet binnenshuis dat doe je niet maar das een regel die me is bijgebracht net zoals een zonnebril dragen en met iemand praten die zet je eerst af.

Maar de man heeft wel de moeite genomen om er te zijn en deed het vast niet vanwege de gezelligheid.

Ieder zijn mening plus er zijn hier enkele generaties op het forum met ieder hun eigen denkbeelden.

Een pet en korte broek is not done en een vriendin van 40 jaar jonger hoezo wat is daar mis mee ?

Tis maar net wat je wil geloven

Baliw-katok

Heren Callebaut en Bananacreek, ik denk dat JFK dit echt niet zou hebben gewild.  Praat het rustig uit en ga beiden verder met jullie mooie bijdragen aan dit forum.

boldy

Citaat van: Baliw-katok op zondag 20 november 2011, 11:39:31
Heren Callebaut en Bananacreek, ik denk dat JFK dit echt niet zou hebben gewild.  Praat het rustig uit en ga beiden verder met jullie mooie bijdragen aan dit forum.

:thumb: ben ik het mee eens . het zijn maar kleinigheden dat moet zeker niet opgeblazen worden dat zal zonde zijn,zeker omdat het over een trieste gelegenheid gaat . iedereen denkt er anders over hoe het moet , ik denk er ook anders over  dat heb ik in een eerdere post al laten blijken . wat ik altijd het belangrijkste vind is dat je er bent . ik ben dan al van een jongere generatie en de generatie  na mij houd er nog hele anderen denkwijzen aan over .(daar verbaas ik mezelf zelfs wle eens over )  :jajaja: maar wat baliw katok al aangaf  ga gezellig weer verder met de bijdragen op dit forum AMEN .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Citaat van: Baliw-katok op zondag 20 november 2011, 11:39:31
Heren Callebaut en Bananacreek, ik denk dat JFK dit echt niet zou hebben gewild.  Praat het rustig uit en ga beiden verder met jullie mooie bijdragen aan dit forum.

Sorry, oneliner maar ik kan hier niks aan toevoegen !!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#3315
Ok, voorlopig verder met de volgende voetnote:

Dacht dat mijn liefde voor dit forum gebroken was  :confused2: :confused2: en had voornemens om het in stijl te beeindigen met de befaamde Belgische "HOTEL- FREE FALL JUMP"......omdat dit tenslotte een :belgiesmiley: forum is :denk: :denk: :denk:

Allereerst een medische keuring ondergaan om te kijken of ik in aanmerking zou komen voor de sprong.... :jajaja:
Want je moet natuurlijk wel goed springen zodat je niet alleen met gebroken benen of zoiets wordt opgenomen.

Alles bleek goed te zijn betreffende bloedsuiker/cholesterol/bloeddruk en er bleek evenwel alleen een probleem te zijn betreffende het relevante feit dat ik allergisch was voor Tomaten.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief:
Hoe dat mogelijk is begrijp ik niet.... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Het hoogste hotel uitgekozen:..... :happy: :happy:





Maar er kwam een dikke streep door mijn plannen...... :negatief: :negatief:
Ik wilde naar boven maar werd gestopt door een security-guard en die vroeg waar ik naar toe wilde en ik vertelde hem met een gelaten gezicht wat ik wan plan was.
Hij zei: "Forget it Joe, just come back when this  hotel in FINNISHED.....you are not allowed to go upstairs as of now... :negatief: :negatief:
Had me eigen zelfs nog even netjes geschoren van te voren........... :thumb: :thumb:

Ok, dan kan ik later met de lift naar boven en ben je niet kapot van al die trappen op te lopen.... :happy: :happy: :happy:
Dan kan ik me ook beter concentreren neem ik aan... :jajaja: :jajaja:

Ben nu elke dag aan het oefenen op een trampoline, maar krijg daar wel een stijve nek van... :negatief: :negatief:



Dus zit er niets anders op om de zaak uit te stellen voor een paar maanden...en dus maar door blijven gaan voorlopig en daarnaast ben ik het ook geheel eens nu met het comentaar van een aantal leden dat ik weer eens "TE KORT OM DE BOCHT KOM".... :jajaja: :jajaja: :jajaja:..  :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Heb wel intussen een snelcursus " Hoe doe je je huiswerk het beste" aangevraagd bij het PBNA





Roland

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Roland

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

bananacreek

Verd...weer de post opengebroken.... :negatief: :negatief:

Hoe en wat???

Mijn broer stuurde een cd en verzond het per AANGETEKENDE luchtpost naar mijn P.O. Box @ â,¬16,50 :negatief: :negatief:
Peperduur want voor eenzelfde gewicht van 28 grammos stuur je het vanuit de  :smiley-philippines: voor P145 in die buurt.
Maar wat is er nu gebeurd?
Iemand op het postkantoor van de TPG had op het douane strookje in gevuld: BRIEF ter WAARDE van 100 euros.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Natuurlijk wordt dat opengemaakt.



Toen het kapot gescheurd (niet geknipt) in Manila werd ontvangen heeft men het originele pakje in een plastic zak gedaan met een uitleg bijgesloten.



Elke dag wat anders hier.....maar ze hebben het toch netjes behandeld in Manila vind ik :jajaja: :jajaja: