Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Klachten bij FilProducts cable tv:

1. Picture freeze

2. "Serving" from channel to channel met ongecontroleerd volume control (volume slaat op naar 100%)...

3. "LOW SIGNAL"  icon met "squares" all over het scherm...

Eindelijk komt er een nieuwe "setup" box waarbij de bovenstaande euvels (zouden) worden verholpen..

Alleen "DIRECTE" klagers komen in aanmerking om op de "priority-list" te worden geplaatst...... :jajaja: :jajaja:

Hier de nieuwe uitvoering:



WITH SAFTVIEW EMBEDDED................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Chinese English......... :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek

@Pierrevanwies:  Ok, morgen monteren (met haak en stekkerdoos)... :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ik vroeg aan de helper op deze Coke-truck waarom er regelmatig geen "Coke-Light" en "Coke-Zero" in de winkels vooradig was..........




Het antwoord was "verassend": "OUT OF STOCK JOE" ............ :lachen: :lachen:

callebaut

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 november 2011, 12:29:52
@Callebout:



Hij was dan toch meerdere malen aanwezig 

Ok, ik had misschien wat meer uitleg moeten geven.


Het gaat hierbij om het volgende:

De  paar :smiley-philippines: die ook buiten stonden naast -en achter mij begonnen zich af te vragen wie die Duitser dan wel ook kon zijn gezien zijn onverzorgd uiterlijk en de pet achterstevoren op zijn kop tijdens een mass voor een overledene.
Dat vonden zij dan weer typisch een geval van disrespect van  :smiley-philippines: normen en gewoontes tijdens een begravenis/crematie.
Zij spraken dan ook in dit geval dat zulks gewoon "bastos" was.

Religion is een zeer gevoelig subject voor de  :smiley-philippines:, waaronder de begravenissen/crematies en om zo rond te lopen zoals deze man dat deed op dat moment wekt gewoon negatieve gevoelens op bij de  :smiley-philippines:





Misschien kan en mag ik er U op wijzen , dat we hebben geprobeerd om de begrafenis een Nederlands tint te geven .
Daarom hebben wij tal van Phil gewoontes niet overgenomen .
- geen karaoke
- geen gokspel of eten nutigen bij de waakbede
- geen gordijn na het beƫindigen van de mass
- geen laatste groet vanachter een glas in een aparte kamer en enkel bestemd voor de familieleden
- geen
- geen
- .........
of getuigd dit ook tot disrespect ....

en wat betreft de outfit ....hij was niet de enige ...der liepen der meerdere , en dat waren dan pinoy's 
Respect begint bij jezelf ....
En daarom neem ik Uw uitlatingen kwalijk over een persoon , die 1 geen nederlands kent en 2 niet lid van dit forum is , zodanig hij ook niet in staat is om recht op antwoord .
Opnieuw ....ieder zijn mening ......dit is mijn mening