Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Idem dito. Bovenste mij onbekend, de onderste is hier in Dumaguete ook verkrijgbaar. Laatste keer betaalde ik 215 peso. Ook de ronde Edammer kaas, gewicht 750 gram, is hier te koop voor 546 peso.

callebaut

#3261
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 november 2011, 14:41:56
Op de crematie van JFK en zijn "beste vriend".................. :ikkeniebegrijp:

Pet af????....... :neeneenee:
Wit overhemd aantrekken????...... :neeneenee:
Lange broek aantrekken??????????? .......dit alles om een beetje respect te tonen voor mijn overleden vriend en zijn familie????

Nee hoor, dat doen wij rotmoffen niet, daar zijn we te arrogant voor (nou ja een aantal dan)...




Ik heb hier op de crematie toch een andere meer vriendelijke duitser ontmoet die meer manieren had dan de geile hoerenloper hierboven.. :jajaja: :jajaja: :jajaja:





Maakte ook kennis met een vriendelijke Nederlander die hier ook in de buurt woont ten noorden van Dumaguete city en het bleek dat we beiden op dezelfde UTS hadden gezeten in Amsterdam op de Jan Steenstraat, namelijk de "Hendrick de Keyser School" die later naar Bos en Lommermeer verhuisde en ik zat op die school in 1963 en de andere Nederlander 9 jaar eerder of in die buurt...."De wereld is klein".... :jajaja: :jajaja:


Hij was dan toch meerdere malen aanwezig , terwijl  anderen het bericht als een schok beschouwen en vastgenageld staan , 15 minuten afstand (tricycle distance ) om een laatste groet te brengen aan een landgenoot is zelfs teveel gevraagd ....ieder zijn mening ....dit is mijn mening .......

bananacreek

@Pierrevanwies....Ok, alleen nog da stekkerdoos monteren en spuiten zaterdagmorgen... :happy: :happy: :happy:






bananacreek

NEW in da  :smiley-philippines:............... :weetikniet: :weetikniet: :happy: :happy: :happy:







Old peso coins? Where do we find them?... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ok, OKAY-OKAY voor de Fiesta... :jajaja: :jajaja: :thumb:



Ok, junior niet zitten te zitten maar uitpakken die handel.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Eindelijk een No.5 (mm) gevonden, maar een steek/ring No.5 kan ik hier nog steeds niet vinden.....


bananacreek

Globe kantoor is verhuisd naar Robinsons second floor, maar het duurt nu nog langer met de service, alleen gaan ze om 10.00 uur open en sluiten om 20.00 uur en zondag's om 21.00 uur


bananacreek

De EERSTE 22-wheeler gezien in Dumaguete........... :thumb: :thumb:
Dumaguete bouwt.... :thumb:




bananacreek


bananacreek