Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Ketelbinkie

Willem, op de weg van Dumaguete naar Valencia zit, nog iets voor Valencia aan de linkerkant, een meubelmaker in een on ooglijk bouwsel . Er tegenover, aan de andere kant van de weg, zit volgens mij een supermarkt. Ik heb daar vorig jaar geinformeerd (mijn vriendin dus) naar de prijs van een 2- en 3 zitsbank. Kostte tussen de 5000 en 5500 peso, met 2 weken levertijd. Bekleding (stof of kunstleer) kan je uitzoeken aan de hand van de aanwezige monsters in een stalenboek. Suc6.

bananacreek

@Kamperman:als je het goed vind wacht ik wel op de volgende zending haha
en anders zie ik graag af van de gewonnen prijs en mag je hem weggeven an de tweede plek


Ok, graag gedaan............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 11 november 2011, 03:18:03
Willem, op de weg van Dumaguete naar Valencia zit, nog iets voor Valencia aan de linkerkant, een meubelmaker in een on ooglijk bouwsel . Er tegenover, aan de andere kant van de weg, zit volgens mij een supermarkt. Ik heb daar vorig jaar geinformeerd (mijn vriendin dus) naar de prijs van een 2- en 3 zitsbank. Kostte tussen de 5000 en 5500 peso, met 2 weken levertijd. Bekleding (stof of kunstleer) kan je uitzoeken aan de hand van de aanwezige monsters in een stalenboek. Suc6.

Natuurlijk zou ik ook een nieuw kopen maar het ging er bij mij gewoon om in tot hoeverre ze me probeerden te belazeren en ik laat morgen/maandag een  :smiley-philippines: :smiley-philippines: vrgaen...even noteren... :jajaja:

bananacreek

#3214
Price.... :weetikniet: :weetikniet: boss is out... :jajaja: :jajaja: Ik schat P12000? :weetikniet:



Mijn vraag: " Waarom hangen julie er geen prijskaartje aan zoals de "price-labeling law" dat voorschrijft" ??????????

Antwoord:
"No sir, because we have two prices"...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De Klootzak...(in het Marrokaans)..... :jajaja:" Ben je nou helemaal bezopen????" "What do you mean by that??"

De  :smiley-philippines:(die met de gsm in de hand)
"Joe"...calm down please, or you will be deported"

"ONE pirice for the  :smiley-philippines: customer......" :denk: :denk:

...."And ANOTHER price for the foreigners".....little bit higher, because you all have plenty of money and it is X-mas very soon... :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 november 2011, 12:59:04
@Kamperman:als je het goed vind wacht ik wel op de volgende zending haha
en anders zie ik graag af van de gewonnen prijs en mag je hem weggeven an de tweede plek


Ok, graag gedaan............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ok, wie was de tweede.........even Googlelen..... :jajaja:


bananacreek

De asawa schat 2.500,00 php, maar gezien de prijs door een "witneus" is gevraagd moet ik 5000,00 php opgeven.


Dat was van GANDA......Ok, u krijgt ze allebeide...... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

En waar gaan ze slapen??





Met dank aan Kamperman voor de sportiviteit............ :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek

Hier komt de Fiesta kermis (Fiesta Dumaguete: Nov. 24-25...... :jajaja:



Feest met natuurlijk zoals altijd... een hoop steekpartijen,............. :moord: :moord: :moord:

bananacreek

Hello sir?????/
I have no more dial-tone.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

What's the problem this time?????