Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 oktober 2011, 17:26:02
Sorry sir, sorry, ik had weer niet goed gelezen zoals gewoonlijk, het ging ommhet glimlachen dacht ik? :lachen: :lachen:
Nee, lukt me niet zoveel meer, waarschijnlijk aangetast door de tropenkolder???????

Shame on you.....en dat na 33 jaar in het land van de glimlach.

Je wilt Nederland nog eens bezoeken hé.......dan zal pas je glimlach helemaal verdwijnen.

Nadien terug in de phils kunnen we zeker terug een kleine glimlach bespeuren denk ik bij jou...misschien...... ofwel na verandering van model of bouwjaar waar je altijd over hebt  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

balikbayan

#3061
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 oktober 2011, 15:14:18

P572....Wat zou dat in Belgie of Nederland kosten? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:





Die kost hier 19,99 Eur. = 1200 Peso (+/-) per liter

MadRed

Citaat van: balikbayan op woensdag 26 oktober 2011, 11:35:34
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 oktober 2011, 15:14:18

P572....Wat zou dat in Belgie of Nederland kosten? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:





Die kost hier 19,99 Eur. = 1200 Peso (+/-)

Ik haal dit soms in Duitsland. Daar koop je ze voor 14 euro. Scheelt wel als je een wagen vol hebt liggen voor de hele familie :)

balikbayan

Boodschappen doen in duitsland is zeker lonend als je niet teveel branstof verrijd

bananacreek

Citaat van: innka3 op dinsdag 25 oktober 2011, 20:12:18
:confused2: hoeveel personeel hebt u al gehad  :denk:  :floet:  :lachen:

Sedert 1981 een hele boel.....maar de meesten nadat ik en mijn ex van elkaar waren, maar niet alle zijn huishoudsters geweest....er zijn erbij die gewoon vriendinnetjes waren.....(kennissen)...sollicitanten.... enz  :atyourservice:

bananacreek

#3065
Citaat van: Digos op dinsdag 25 oktober 2011, 22:59:08
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 oktober 2011, 17:26:02
Sorry sir, sorry, ik had weer niet goed gelezen zoals gewoonlijk, het ging ommhet glimlachen dacht ik? :lachen: :lachen:
Nee, lukt me niet zoveel meer, waarschijnlijk aangetast door de tropenkolder???????

Shame on you.....en dat na 33 jaar in het land van de glimlach.

Je wilt Nederland nog eens bezoeken hé.......dan zal pas je glimlach helemaal verdwijnen.

Nadien terug in de phils kunnen we zeker terug een kleine glimlach bespeuren denk ik bij jou...misschien...... ofwel na verandering van model of bouwjaar waar je altijd over hebt  :lachen:

Ja, precies maar ik denk dat ik dit laatste model toch wel blijf houden want ik heb maar zeeer weinig klachten betreffende haar.......en er gaat een keer komen dat ik de pijp uitga....of ouder word en iemand nodig heeft om mij te verzorgen, maar als ik dan echt ziek zou worden met kanker of zoiets dan beter gelijk een eind er aan te maken... :jajaja: :jajaja:



Betreffende Nederland bezoeken...ja voor een week en dan zou het genoeg zijn neem ik aan.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Hotel "Slotermeer"






Zeer handig (free) programma om foto's per "batch" of enkel te verkleinen, en werkt uitstekend:

http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm


bananacreek


bananacreek

#3068
Aardbeien P48 per blikje...nooit gezien hier....



Vroeger werkte ik als jonge Klootzak vakantiewerker als aardbeienplukker, maar dat ging niet al te snel want een hoop mooie aarbeien (inclusief het zand soms) gingen door de keel :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Beverwijk was vroeger toch wel de "aardbeienstad" in Nederland...








bananacreek

#3069
San Miguel, Bacong...ver in zee :jajaja:...