Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Ketelbinkie

Ik zie zelfs barber shops adverteren met: "haircut 25 peso only"; lijkt me wel verstandig bij een dergelijk prijs en voor jezelf aan de beurt bent de kapper op zijn knip kwaliteiten te beoordelen, anders maar beter zelf doen met de tuinschaar, onder het motto, grote (st)(h)appen, snel (thuis) klaar. :lachen: :lachen:

josv

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 20 oktober 2011, 05:02:17
Ik zie zelfs barber shops adverteren met: "haircut 25 peso only"; lijkt me wel verstandig bij een dergelijk prijs en voor jezelf aan de beurt bent de kapper op zijn knip kwaliteiten te beoordelen, anders maar beter zelf doen met de tuinschaar, onder het motto, grote (st)(h)appen, snel (thuis) klaar. :lachen: :lachen:

Prima die goedkope barbers. Tondeuze met kammetje 2, effe bijwerken met het mesje en binnen 10 minuten sta ik weer buiten !!  :thankyoufw5:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 20 oktober 2011, 05:02:17
Ik zie zelfs barber shops adverteren met: "haircut 25 peso only"; lijkt me wel verstandig bij een dergelijk prijs en voor jezelf aan de beurt bent de kapper op zijn knip kwaliteiten te beoordelen, anders maar beter zelf doen met de tuinschaar, onder het motto, grote (st)(h)appen, snel (thuis) klaar. :lachen: :lachen:

Bij mij is het makkelijk: ALLES ER AF HALEN
Waar ik ga is het P40 maar ik geef P50 (  :jajaja: :jajaja: de markt verpesten???) :lachen: dan knipt de jongen de haren in de neus, oren, en wenkbrauwen, maar als hij begint met de schouders te masseren dan zeg ik "Nu is het genoeg" :jajaja:


Vroeger was er een grap: De hoertjes kostten toen bijvoorbeeld P250 en toen gingen sommige blanken vrijwillig P1000 betalen omdat ze verliefd werden op de meiskes :negatief: :negatief:  :negatief: :negatief:
Toen werd er gezegd dat die mensen "de markt aan het verpesten waren"

bananacreek

Klaarmaken voor de parade  :jajaja:

Welke parade? :weetikniet: :weetikniet:
Deze tijd van het jaar zit vol met parades :lachen:



bananacreek

Vandaag was er een video-clip op ABS/CBN news betreffende het grote aantal motor ongelukken en de bestaande (en hier in Dumaguete city omstreden-) "HELMET-LAW"
Ik ga dat stukje video vinden en hier op zetten....

Vervolgens is in de video ook inbegrepen het onderwerp dat men nu een wet wil maken waarbij het "PLATENUMBER" ook op de achterkant van de helm moet staan om het identificeren in crimes makkelijker te maken...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

De "gekke" kettingroker in de market (als die twee meter naast je zit dan zit je in een constant rookgordijn)



Kijk eens naar zjn nagels :lachen: :lachen:








Luc

Citaat van: bananacreek op donderdag 20 oktober 2011, 13:45:52
Klaarmaken voor de parade  :jajaja:

Welke parade? :weetikniet: :weetikniet:
Deze tijd van het jaar zit vol met parades :lachen:




Is het niet Charter Day
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

#3018
Nee, Charter day (s) is November 24-25, en dit heeft te doen met BUGLASAN.... :jajaja:

Morgen een testrit maken met twee trailers achter de truck...met de carpenters en de dames (2 stuks)

Eerst wilden we naar Punto Bato maar de eigenaar wil alleen zijn eigen muziek horen en we mogen niet naast een nipa afdakje (ben de naam kwijt) parkeren dus bekijk het maar en :benweg: :benweg: :benweg:

Nu naar het strand in San Miquel Bacong....met Red Horse...San Miquel light....Matador....spaggettie, rice (brown), kippeborsten (P185/kg  :negatief:), lumpias, diesel, muziek..... :jajaja:
Niet zo'n goed strand maar ik wil niet te ver weg met twee aanhangers...

Begin voorbereiding met het wassen van alle voertuigen........ :thumb:





De maag van deze man kan een hoop RED HORSE bevatten en hij gaat de motor berijden en dat is makkelijk als je wat plotselinge boodschapjes en aanvullingen moet maken :jajaja: :jajaja:


Ik kan hem en zijn broer (voorman) al 25 jaar en het zijn PRIMA hardwerkende mensen)



bananacreek