Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2790
Waarschijnlijk iemand in een slechte bui vanavond :jajaja: :jajaja:
Die "traffic-aid" naast de policeman is een rotzak en bijna net zo gek als ik  :negatief: :negatief: :negatief:
Kijk de Macho eens vuil naar me loeren, die haat mij :lachen: :lachen: :lachen:


Waarschijnlijk moeste ze beiden links-af
Nu maar de vraag wie was er fout in zo'n situatie (vergeet maar rechts heeft voorang, daar heeft de politie hier ook geen verstand van en de enigste traffic code in Dumaguete city staat in de boekenkast van de Klootzak....even kijken... :jajaja:)

Daar staat het boek nog (met de rode pijl)




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

SUBUG NA MATIBAY....... :weetikniet:

SUBUG NA MATATAG....... :ikkeniebegrijp:

SUBUG NA PATAY............ :jajaja: :jajaja: :lachen:




bananacreek

50 CENTAVOS EN REDELIJKE KWALITEIT EN DE JONGEN IS RAZENDSNEL MET HET TELLEN VAN DE PAGINA'S  :thumb: :thumb: :thumb:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Phille op donderdag 29 september 2011, 08:26:12
Als je jullie dan toch echt een antwoord willen op de vraag "Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley:" ...

voila hier is ze dan  :jajaja:



Of ze in Nederland tot haar recht komt dat hou ik even in het midden, in  :vl:,  :belgiesmiley: geen enkel probleem  :happy:

:hoedjeaf: :daag:
of ze in ned tot haar recht komt? , wel het hangt af van haar diepgang.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Ketelbinkie

Citaat van: balikbayan op donderdag 29 september 2011, 08:09:43
Mag iedereen voor zich zelf bepalen.

Reageren op die vraag heeft geen zin dat is voor iedereen persoonlijk.

Anders word het weer een discussie waarin iedereen gelijk wil hebben.


Vind ik prima overigens, maar omdat jezelf iets riep van dat ze niet geschikt waren voor Nl, zou ik er vanuit mogen gaan dat jij met voorbeelden en/of tip(s) zou komen om daarmee het tegendeel aan te tonen. Is verder geen kwestie van gelijk willen hebben maar zie het meer dat je dan ook een vervolg geeft aan een eerdere opvatting/mening.

bananacreek

Ok, nu weten we het :happy: :happy: :happy:



Free tune-up en spelltjes spelen  :happy: :happy: :happy: :happy:







Ze bekijken het maar :benweg: :benweg: :benweg: