Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


amarbolar

mooie foto's van de dame en landschappen.
waar ze vroeger woonde wel de meesten komen uit slechtere oorden maar doen zich hier zeer voornaam voor
hopelijk is je gezicht er beter aan toe als op die foto
genieten maar daar zou ik zeggen.

bananacreek

#2774
Citaat van: amarbolar op dinsdag 27 september 2011, 21:42:08
mooie foto's van de dame en landschappen.
waar ze vroeger woonde wel de meesten komen uit slechtere oorden maar doen zich hier zeer voornaam voor
hopelijk is je gezicht er beter aan toe als op die foto
genieten maar daar zou ik zeggen.

Dank u beleefd  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik weet eigenlijk niet hoe de  :smiley-philippines: zich in Nederland en Belgie gedragen want ik heb nog nooit  :smiley-philippines: ontmoet in Nederland tijdens een paar zeer korte bezoeken daar en als laatste in het jaar 2000 :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Ik zou daar dus op geen mogelijke manier een beoordeling van kunnen geven, gewoon omdat ik het niet weet.

Het gezicht is ietsje opgeknapt nu neem ik aan en door die klappen kon ik niet meer glimlachen :lachen:
Maar nu probeer ik het af en toe, maar wat pijnlijk af en toe

Hier lukte het nog steeds niet :negatief: :negatief:
Maar natuurlijk omdat ik mijn handen vol had op dat moment?




Hier gaat het een beetje


Dit zou het moeten zijn, maar nog steeds een beetje zuur



bananacreek

#2775
P5 voor een eenvoudig ijsje, en smaakt voor mij uitstekend  :thumb: :thumb:



Hier een ijsboer in de straat waar ik vroeger als Klootzak werd geboren  :jajaja: :jajaja:



De foto was genomen in de jaren '50 en s'avonds om een uur of 18.00 gingen we (ik en mijn buurjongens) naar de schuur van de ijsboer (Ome Roel Berghuis) die drie huizen verder van ons woonde en kregen we vaak de kruimels en gebroken wafels want dat was "steekijs" zoals wij dat noemden :jajaja: :jajaja:
Daarbij werdt er een rol steekijs in een houder gezet en die trok hij open en dan de eerste wafel erop en dan afsteken op de prijsdikte, tweede wafel erop en klaar is kees. :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
De man met de bril is meneer Koster een Glas-in-Lood artiest die ramen voor de kerken maakte...en die zei een keer: "Klootzakje je mag niet in de poort plassen, en ik ga dat tegen je moeder zeggen"  :negatief: :negatief: :negatief: :explotieren:
En degene die daar achter in de rij stond........... (dacht waarschijnlijk: "Ik krijg straks toch de kruimels :happy: :happy: :happy:") dat is dan de kleine Klootzak :jajaja: :crazy: :crazy:
Die dacht daar.... "Kijk als ik een Grote Klootzak wordt dan wil ik IJSBOER worden op de  :smiley-philippines:" en dan neem ik drie of vier huishoudsters van 19 tot 20 jaar  :floet: :floet:  :happy: :happy: :happy: :biggrinn:


bananacreek

De wc heeft toch nog problemen met het doortrekken..... :negatief: :negatief:
Wat zit er dan verstop?????
Iemand zei dat er misschien een maandverband in zit ???????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen:
Kan toch niet want ik heb de dames altijd verteld die dingen NIET door te spoelen maar in een dubbele plastic zak te stoppen en dan in de vuilcontainer :jajaja: :jajaja:

Maar nu is dit ook te koop voor P695...en of het werkt? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Een VARA DE ALCANTARILLADO  


bananacreek

Een CHINESE ARMADA?????????????
Nee hoor een aantal vissers banca's die door een groter schip worden getrokken en waarschijnlijk terug komen van de visgronden ten zuid-Oosten van Mindanao
Dat waren er 16 achter elkaar



bananacreek

Problemen met de ventilator van de Bighorn wagen :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Dit zijn de twee gedeelten waar SILLICON oil tussenzit om weerstand te veroorzaken want de ventilator zit alleen met het achterste gedeelte van het huis op de riem aangesloten en schijven werken als een KOPPELOMVORMER zoals ze vroeger in de TANKS in Europa gebruikten.

Sillicon Oil duur P145 per tube en zeven stuks






klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 september 2011, 15:26:04
De wc heeft toch nog problemen met het doortrekken..... :negatief: :negatief:
Wat zit er dan verstop?????
Iemand zei dat er misschien een maandverband in zit ???????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen:
Kan toch niet want ik heb de dames altijd verteld die dingen NIET door te spoelen maar in een dubbele plastic zak te stoppen en dan in de vuilcontainer :jajaja: :jajaja:

Maar nu is dit ook te koop voor P695...en of het werkt? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Een VARA DE ALCANTARILLADO  


ha creek , ja hoor zo,n ding kan goed werken , mist je er een draiende beweging mee kunt maken in je rioolbuis werk het prima, dus al draiend de buis in brengen . dan vreet het voorste gedeelte zich vast in de verstoping en zodoende kun je het probleem verhelpen .

kun je geen druk op de buis zetten met een kompressor ? haha heb ik ook eens gedaan met zo,n grote wegenbouw kompressor , het ding naar veel gevriemel en gepruts aangesloten op mijn 125e rioolbuis van pvc , de kompressor op druk gebracht en in éénmaal de kraan los getrokken , wel het euvel was zo verholpen hoor, had de stront tot aan het plavond zitten.
maar goed dat moest mijn vrouw weer schoon maken en ik had de buis weer mooi schoon van binnen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.