Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

balikbayan

Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 september 2011, 14:39:57
Dit is dan die Amerikaanse vriend en hij mag mij maar al te graag zo te zien :happy: :happy: :happy:




Toch een aparte manier van groeten,  sociaal karakterfoutje ? Zeker weten dat het een vriend is ?

bananacreek

Citaat van: balikbayan op dinsdag 27 september 2011, 15:32:03
Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 september 2011, 14:39:57
Dit is dan die Amerikaanse vriend en hij mag mij maar al te graag zo te zien :happy: :happy: :happy:




Toch een aparte manier van groeten,  sociaal karakterfoutje ? Zeker weten dat het een vriend is ?

Nee hoor, ik zag hem aankomen en hij zag dat ik mijn "camera trok" en we zaten er later zeer hartelijk om te lachen :lachen: :lachen:
Dat is een uitstekende man :thumb: :thumb:

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op dinsdag 27 september 2011, 15:09:01
Leuk spul, maar de motor zit compact in elkaar vlak achter en onder de bestuurder en als je een frontale botsing krijgt dan wordt je "opgevouwen" :negatief: :negatief:

Een ander nadeel: zodra er wat gewicht op de achteras zit dan schijnen de koplampen omgoog en worden de tegenliggers verblind :negatief: :negatief:
Vandaar dat de filipino's hun lichten 's nachts uit doen, ze willen je niet verblinden :thumb:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

#2763
Jimalajud Negros Oriental

We gingen hier naar de barangay waar mijn partner is opgegroeid en in de jaren 80 kwamen hier de "SALVATORIE" vandaan en dat was een regilieuze sekte en die kwamen naar je huis in de bergen om te vragen of je lid wilde worden van hun groep en als je nee zei dan werd je onthoofd met een bolo :bolo: :bolo:
De vader van haar vernam een keer dat de SALVATORIE op weg was naar zijn huis en ze zijn toen (naar zeggen) allemaal gevlucht voor een bepaalde tijd met achterlating van alles wat ze bezaten.

Vader en dochter


Baby van haar nicht
Nee...dat is niet de baby van de Klootzak...... :neeneenee: :neeneenee: :denk:


Zie het verschil in neus :lachen: :lachen:


bananacreek

Aankomst Jimalajud..........
Die was wagenziek in de Ceres (als ze niet voorin zit)



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek