Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 27 januari 2011, 12:26:45
Die BPI bank ziet er goed uit, maar dat kan ook wel als je weet welke winsten de banken maken.   :jajaja:


Ja, en met de LAGE interest rates voor de klanten?????? :negatief:

bananacreek

Citaat van: Roland op donderdag 27 januari 2011, 12:29:48
Dat klopt wel maar dan maakt de BNP niet veel winst meer want dat is overal volgens mij een bouwval aan het worden.

U bedoelen de PNB, ja correct daar wordt niet al teveel onderhoud gedaan. Mr. Lucio Tan heeft het waarschijnlijk te druk met zijn Beer na Beer????



Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op donderdag 27 januari 2011, 13:18:21
Citaat van: Roland op donderdag 27 januari 2011, 12:29:48
Dat klopt wel maar dan maakt de BNP niet veel winst meer want dat is overal volgens mij een bouwval aan het worden.

U bedoelen de PNB, ja correct daar wordt niet al teveel onderhoud gedaan. Mr. Lucio Tan heeft het waarschijnlijk te druk met zijn Beer na Beer????




Nog nooit geproefd !  SMB en Red Horse gaan er makkelijk in,  ben benieuwd naar Beer na Beer.

Roland

Wel ik heb het geproefd en het smaakt naar bier en laten we het daar maar bij laten  :ikkeniebegrijp:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Fail_over

Klopt, ik heb het ook geprobeerd, maar is geen favoriet geworden, dat is nog altijd SML, SM en Red Horse.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Beer na Beer is normaal een iets goedkoper dan San Miquel, maar niet overal in betere zaken verkrijgbaar zoals Disco's enz. Vaak heeft een zaak zoals een disco een contract met een bierbrouwerij waarbij ze alleen de produkten van DIE brouwerij mogen verkopen.

Smaak? Geef mij maar San Miquel light.  :thumb: Waarom?
Omdat toen ik vroeger voor het jaar 2007 de San Miquel pilzen dronk ik de volgende dag een flinke kater had en behoorlijk ziek kon zijn.
Toen ik in 2007 met San Miquel light begon was er waarempel geen probleem meer en TOT NU TOE (natuurlijk niet overdoen en dronken worden) Waarom????? :ikkeniebegrijp:

Ik zou het echt niet weten :denk: Misschien kan iemand de sluier oplichten?????Teon ik in 1992 weer na 3 jaar voor het eerst Nederland bezocht en aan de Heineken ging of zelfs het goedkope bier in de Dekamarkt kocht was er ook geen enkel probleem. :denk:

Dus alleen het bier op de PI, San Miquel en ook Beer na Beer. MAAR NIET San Miquel Light

   


bananacreek

Ok, vervolg nummers:

Zoals gisteren omschreven bij de banken, hebben ze hier bij Silliman Medical Center ( de nieuwe vleugel) een zeer goed werkend nummer systeem:












bananacreek


bananacreek

Een paar jaar geleden (5) was de diesel nog P16 :negatief:



Een brug te ver? :denk:
4 ton????????????? en die truck dan? Waarschijnlijk een totaal gewicht van 12 ton??????????
Only in de Philippines ???? :ikkeniebegrijp:




Ook de prijs verdubbeld in twee jaar tijd  :negatief:


bananacreek

Wegens cementing van een weg moet je hier via de cementery even omrijden:

Er liggen hier een hoop Machos die zonder helm en schoenen op de motor reden  :denk:

Maat 11......NO STOCK SIR... :negatief:  Wil de echte Klootzak even opstaan?????????? :atyourservice: