Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Bankstel overhaul van Henk Kamp's vakantiewoning in Dumaguete :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ok, klaar Henkeman :thumb: :thumb: :thumb:
Netjes gedaan zo te zien en daar zijn die  :smiley-philippines: toch wel goed is  :thumb: :thumb:

xav


bananacreek


bananacreek

Toch de waterpas erbij halen en naar boven gaan en vorige keer waren de "raamopeningen" wel waterpas, MAAR HET KAN ZIJN DAT DE ACHTERMUUR TOCH SCHEEF STAAT BIJ NADER INZIEN.......ik ga weer op onderzoek uit...... :jajaja: :jajaja:



Kijk misschien staat de achtermuur uit het lood omdat er teveel roest aan één kant op de bel zit...... :floet: :floet:


Kom er wel achter :jajaja: :jajaja:
Ingenieur Klootmans? :lachen: :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



bananacreek

Betreffende deze vreemde vogel:



Hier zit meer achter en het bleek vandaag dat het bedrijf waarvoor hij in principe werkt (security agency) niet eens een kantoor in Dumaguete heeft (alleen  in Kalibo, Aklan) en het bleek tevens dat er geen Business/mayor permit was en ook niet ingescheven bij de "city-tressurer".
Maandag naar de BIR om te kijken of ze daar ook niet staan ingeschreven en zo niet dan aan alle drie kantoren een certification daaromtrent verzoeken, en dan een klacht wegens "slander" (and others :happy: :happy:) beginnen op het police-station en een confrontation vragen en dan aan hem vragen betreffende zijn ID en ook het adres van zijn werkgever. Normaal moet je via de barangay een zaak "beginnen" maar ik weet niet eens waar.
Vandaag hoorde ik dat die zaak (security agency) een "office" heeft in een residence om daarnbij taxes en permits te ontduiken........ :weetikniet: :thumb:
We komen er wel achter, maar ik geef het niet op met die Macho-smeerlap :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :happy: :happy: :happy:

JeMantendrai Marrokko. :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

Geachte Hr. Henk Kamp


Een zakkenv.....achterop, of uw schoonvader?

Hoe zit het met mijn kinderbijslag??????
Ik ben een pleegkind van de Klootzak :jajaja: :jajaja:



De vraag is natuurlijk hoeveel te mogen zeggen alvorens men kan spreken van belediging of "libel"?
Als je nu kijkt naar een andere oud minister van Defensie zoals Henk Vredeling:

Die stak zijn meningen ook niet onder de bank en kwam met het volgende naar voren:

Vredeling kon op ongebruikelijke wijze uit de hoek komen. Openhartig gaf hij zijn mening over bepaalde personen; zo was hij slecht te spreken over prins Bernhard, die hij "een typische mof" noemde omdat deze volgens Vredeling zo "uniformgeil" was. Ook op secretaris-generaal van de NAVO Joseph Luns en collega-PvdA-politicus Jan Pronk leverde hij ongezouten kritiek. En in een Straatsburgs hotel smeet hij in 1979 uit woede over zijn (niet aanwezige) collega-Eurocommissaris Roy Jenkins, met wie hij eerder die dag een aanvaring had gehad, een lege whiskyfles door een spiegelruit. Eerder die avond beledigde hij ook Europarlementariër Jim Janssen van Raaij, met wie hij net had kennisgemaakt. De beide incidenten raakten in latere verhalen van het gebeuren gecombineerd tot "een asbak naar het hoofd van Janssen van Raaij", maar na Vredelings overlijden verklaarden getuigen in NRC Handelsblad van 5 november 2007 hoe het zich had afgespeeld

source: http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Vredeling#Minister_van_Defensie

bananacreek

#2696
Flinke problemen :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:
Septic tank schijnt vol te zitten want het toilet stroomt niet snel genoeg door bij het doortrekken :negatief:

Kijken of we de pvc pipe van de badkamer (waar de dames enorm veel water gebuiken :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:) en die van de wc naar de septic tank kunnen scheiden, maar dat kon niet omdat die splitsing onder het huis zit  :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp:




Maar nu vertelde mijn carpenter dat "The Dumaguete City Water District een aantal puttenzuigers heeft en je één keer in de drie jaar mag aanvragen om hun je septic-tank leeg te komen zuigen (als ze erbij kunnen komen natuurlijk)
Ben daar heen gegaan en inderdaad maandagmorgen wordt de rotzooi eruit gezogen, maar ze moeten eerst flink met een "lepel" het "drukwerk" roeren om het sediment met het water te mengen zodat het gemakkelijker op te zuigen is.
Ben benieuwd, het is in principe gratis maar er werd al gezegd om snacks te maken en nnatuurlijk verwachten ze een tip, hier is niets voor niets :neeneenee: :neeneenee:

Waar gaat die rommel heen??
Ze hebben 10 puttenzuigers (verschillende afmetingen) :thumb:Vroeger moest je dat met een handpomp doen :negatief: :negatief: :negatief:
Naar een project genaamd "human waste" filling :weetikniet: :ikkeniebegrijp:

Wordt vervolgt :thumb: :lachen: :lachen:

Provincial





bananacreek

Vlak voor ik de foto nam dacht ik dat er GEEN palstic opzat :lachen:
Toch wel en ziet er goed uit...... :jajaja:

bananacreek

Geen foto's meer........... :negatief: :negatief:
Wacht ik heb nog een paar foto's van vroegere huishoudster in 2007 dacht ik........even geduld...er zijn nog acht wachten voor u.... :jajaja:




boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 september 2011, 14:39:13
Flinke problemen :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:
Septic tank schijnt vol te zitten want het toilet stroomt niet snel genoeg door bij het doortrekken :negatief:

Kijken of we de pvc pipe van de badkamer (waar de dames enorm veel water gebuiken :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:) en die van de wc naar de septic tank kunnen scheiden, maar dat kon niet omdat die splitsing onder het huis zit  :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp:




Maar nu vertelde mijn carpenter dat "The Dumaguete City Water District een aantal puttenzuigers heeft en je één keer in de drie jaar mag aanvragen om hun je septic-tank leeg te komen zuigen (als ze erbij kunnen komen natuurlijk)
Ben daar heen gegaan en inderdaad maandagmorgen wordt de rotzooi eruit gezogen, maar ze moeten eerst flink met een "lepel" het "drukwerk" roeren om het sediment met het water te mengen zodat het gemakkelijker op te zuigen is.
Ben benieuwd, het is in principe gratis maar er werd al gezegd om snacks te maken en nnatuurlijk verwachten ze een tip, hier is niets voor niets :neeneenee: :neeneenee:

Waar gaat die rommel heen??
Ze hebben 10 puttenzuigers (verschillende afmetingen) :thumb:Vroeger moest je dat met een handpomp doen :negatief: :negatief: :negatief:
Naar een project genaamd "human waste" filling :weetikniet: :ikkeniebegrijp:

Wordt vervolgt :thumb: :lachen: :lachen:

Provincial






Die laatste foto van de tankwagen "you shit it...... we get it.....' kan onmogelijk in de Filippijnen genomen zijn ondanks de nummerplaat, want de woning op de achtergrond heeft schoorstenen en die komen niet voor op de woningen hier.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"