Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2680
Nee, dit is niet van Matiao, maar een in aanbouw zijnd Hotel & Real St. (dacht ik zo te zien) en de eigenaar is de Chinees van "Tops & Bottoms".


Dat is een heel vriendelijke man en zijn vrouw ook en zijn altijd bereid om antwoord te geven op een vraag en als het druk is in de store (in het weekend zwart met mensen) staan ze zelf ook achter de kassa's :thumb: :thumb:

Morgen even een foto nemen van Top & Bottoms binnen ( :floet: :floet: :stomstomstom: :stomstomstom:  :mauer:  :mauer:) en buiten :rennen: :rennen:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=83981448


bananacreek


bananacreek

#2682
Dit is een Noor en een "beetje" gek :jajaja: :jajaja:
Maar geen slechte man

Die had een aantal jaren een "live-in" en HIJ moest in het hondenhok slapen :jajaja: :jajaja:
Ze had twee kinderen van een :smiley-philippines: en de Noor werd leeggezogen (financieel) en raakte alles kwijt en woont nu een jaar of vier in een hotel.
Hij is ongeveer 73 jaar maar doet het lichamelijk nog zeer goed zoals die door de stad raast op zijn lange benen met zijn flesje mineraalwater in zijn hand. :jajaja: :lachen:
Maar hij is altijd achter de meiskes aan zoals ook deze vriend, maar die loopt slecht:


Vanmorgen zat ik in de Panitan over mijn "Chinese" zonden te denken toen hij op me afkwam en hij moest in een zeer goede bui zijn gezien zijn brede glimlach :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Hij zei: " Good morning Willy, how are you, do you like to talk to me? You can trust me and tell me your problems, and I am a good listener, let it go dont be afraid for me". :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik zei: " No never mind na lang, I am alright"
Hij zei: " Are you sure?"
Ik zei: " Yes bossing, very sure na lang"
En toen ging hij aan een ander tafeltje zitten en  de Klootzak mompelde "MALASA.. OY"
Echt geen slechte man maar een "culture-shock slachtoffer"
Echt geen fan van de Filipijnen, maar waarschijnlijk zit hij ook tussen wal en het schip zoals ik.

bananacreek


bananacreek

Matiao....wordt vervolgd....weet nu wat meer...en waarschijnlijk niet door de eigenaar worden neergeschoten (via verhuurbedrijf :jajaja: :jajaja:), maar door één van de security guards:Die sprak al van TIGBAK (liquidatie  :moord:)


Deze flikker en daar ga ik aan werken......




Dan toch maar de koninklijke Klootzakken graftombe afmaken  :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: :jajaja: :jajaja:


En alvast wat verse bloemen kopen?


Moet morgen eerst uitzoeken waar precies het kantoor van zijn baas is (security agency)......

bananacreek

Voedsel pakket van Henk Kamp maar menemen naar de graftombe  :happy: :happy:


En natuurlijk een paar dozen van dit balseming spul :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek

Een soort "parade" met schreeuwende wilde motorrijdende gasten in de buurt van het Provincial hospital

bananacreek


bananacreek