Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: balikbayan op woensdag 21 september 2011, 10:03:42
Als ie 15 liter diesel zuipt per 100km dan zou ik er snel een thermostaat in doen of het gehele ding verkopen.

Dure grap  :confused2:

Ik vond dat ook. Bij ons was de thermostaat niet kapot, ook automatic en de airco altijd aan en die verbruikte ook vlot 15 liter. De diesel mag dan wel maar de helft kosten, dat ding verbruikte bijna 3 keer meer dan mijn Peugeotje hier. Een ritje Ormoc-Tacloban en je was 2000 pesos kwijt  :negatief:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

balikbayan

Ik vind dat een diesel zoals deze minimaal 1 op 12 moet halen ook met airco aan.

Verbruik kan afhangen van leeftijd / onderhoud.

Zou eens kijken naar de filters etc misschien dat daar winst te halen is maar gezien de leeftijd zou ik hem verkopen.

Valt geen eer aan te behalen is leuk voor een filipino die net terugkomt uit het buitenland

Luc

Wij hebben die ook verkocht na 1 jaar en er zelfs een kleine winst op gemaakt. Toen wij die auto kochten was 1â,¬ = 72 pesos. Toen wij die Delica verkochten was 1â,¬= 58 pesos. Ondanks dat wij hem voor een lagere prijs hebben verkocht hadden wij na het terug omwisselen in â,¬ toch nog een kleine winst.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

@Luc: Een paar jaar geleden met hetzelfde model gereden. Dat ding zuipt makkelijk 15 liter diesel/100km. Motor zit normaal gezien onder de passagierszetel. Indien het een import uit Japan is (en daar ziet het naar uit wanneer ik de schuifdeur achter zie aan de linkerkant) dan zit de motor nu onder de zetel van de chauffeur. Wanneer je aan de motor wil geraken moet je eerst het stuur demonteren en zetel uit de auto halen

Ja, nu zie ik dat, wat een ellende allemaal.....

Dank u voor de uitleg en ook de foto's betreffende het probleem :thumb: :thumb:  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

@Rony: verbruik is ook ongeveer 15 liter maar dat komt omdat de thermostaat eruit gehaald is en het ding dus nooit echt op normale bedrijfstemperatuur geraakt

Dat heb ik ook gedaan in mijn 4DR6 van de jeep



bananacreek

#2675
@Callebout: Ik wil het best uitproberen maar alleen met Willem z'n schoonzus !!  



Vraag het maar aan haar, hier is ze in de zwarte schoenen met haar zuster en de "oude viezerik": :lachen: :lachen:






Die broekzak lijkt dikker vanwege de geldbuidel die daar inzit :jajaja: :jajaja: :floet:









bananacreek


bananacreek

Ok, ik mag er NIET MEER BINNENKOMEN


Verhaal komt twee dagen van nu:

Tenzij ik naar hier verhuis :weetikniet: :weetikniet: :negatief:
Het Koninklijke Klootzakken graf  :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp:

Alleen de aircon nog  :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek

#2679
HET WOONLANDBEGINSEL VAN KAMP

DAN MOETEN WE IN DE BUSINESS????? :weetikniet: :weetikniet:

Hier in zo'n botiekje verkopen ze misschien 2 panties per dag??????????? :weetikniet:






Daar wordt je dan niet rijk van en dan is het gauw afgelopen :weetikniet: :jajaja:

Dan maar in de andere business? :thumb: :lachen:
Altijd klanten, zolang er maar buitenlanders komen :thumb: :thumb: :happy: :happy: :biggrinn: