Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2600
Minister Kamp in CAMOUFLAGE  :lachen: :lachen: :lachen:


Ook een Moto-Guzzi  :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek

Ben nu forumlid voor een jaar en een week :jajaja: :jajaja:

Nooit gedacht om het zo lang vol te kunnen houden :neeneenee: :neeneenee:

San Miquel Light? :weetikniet: :weetikniet:


Met HUMBA?................ :neeneenee: :neeneenee:


Maar met havermout..............  :thumb: :happy:


callebaut

Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 september 2011, 16:04:32
Ben nu forumlid voor een jaar en een week :jajaja: :jajaja:

Nooit gedacht om het zo lang vol te kunnen houden :neeneenee: :neeneenee:




Congrats .... :thumb:
Zelfs de humor is erop vooruitgegaan ... :happy:  :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Zal je schoonmoeder maar wezen???????



Deze vrouw was vanmorgen een klant in de "painitan" en zat constant tegen haarzelf (neem ik aan want er zaten geen andere mensen naast haar) te "jowjowjowen"  :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek

#2606
Kerstseizoen is al weer langer dan een maand open


Vreemd :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Die foto was overdag genomen en de kleine lampjes op de achterkant zag ik NIET branden???? Maar nu op de foto wel? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:Morgen weer even kijken.....(Anna's electrical)

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 september 2011, 14:27:06
Citaat van: bananacreek op zondag  4 september 2011, 14:44:49
Ik las hierboven iets over kinderen en opvoeden na mijn bericht over het kind in het ziekenhuis:

Ik woon hier "helaas" vlak bij 23 apartementen en in één van die apartementen woont een Amerikaan met zijn :smiley-philippines: vrouw en een paar "in-laws" zijn ook vaak van de partij.
De man en zijn vrouw hebben een kind van een jaar of vier en het is een meisje en zo te horen niets verkeerd aan het kind maar zodra dat kind begint te huilen dan begint de Amerikaan het volgende te SCHREEUWEN tegen het kind:

"You motherfucking piece of shit, shut your fucking mouth or I will do it for you". "Shut your fucking mouth or I kill you" en een hoop meer van die woorden. Dan sluit hij het kind op in een kamer denk ik want dan slaat hij de deur van die kamer keihard dicht en vanmiddag dacht ik: "zal ik de politie bellen?" Ik vind dat dan toch wel zielig voor dat kind want ja, sommige kinderen huilen af en toe en dat kind huilt naar mijn weten niet meer als andere kinderen.
Zijn :smiley-philippines: buren denken waarschijnlijk dat alle blanken zo zijn????

Zijn vrouw was er waarschijnlijk niet want ik hoorde haar niet maar al is zij daar dan doet hij het nog.
Maar zover ik dat kan horen en zien is da man een drinker :negatief: :negatief:
Als ik de man op straat zie dan doe ik net of ik op dat moment een text op mijn cellphone krijg. :lachen:
Ik wil niets met die gast te maken hebben...... :neeneenee: :neeneenee:

Hier is de vent :negatief: :negatief:


HIER IS DE FLES :lachen: :lachen: :jajaja:
Vanmorgen om acht uur kocht hij zijn"eerste" Tanduay voor de dag :jajaja: :lachen: :happy: :happy:

Zie de pijl :thumb:

bananacreek

#2608
Uit de weg.............., hier komen de puttenscheppers :thumb: :thumb: :thumb: :benweg: :benweg: :benweg:

Waarom?

Vorige week zaterdag een zeer sterke regenbui van een uur of drie lang en een aantal huizen in Pulantubig liepen vol met vuil vies water omdat de afvoerkanalen naast de weg verstopt zaten :negatief:
Sommige zeer domme mensen gooien daar hun huisvuil in :negatief: :negatief:
Maar meestal zit het boordevol met zand en preut....(modder?)
Deze kant nog redelijk schoon :thumb: :thumb:

bananacreek

Zeer vreemd, typefout?
Floor area = 604 SQ meters
Lot area = 200 SQ meters :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Als dat dan een foutje is en de lot area is 604 SQ meters dan is dat een leuke prijs dacht ik :weetikniet: :weetikniet: