Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2490
Citaat van: boomerang op zaterdag 27 augustus 2011, 15:18:35
Had je nog zo verzocht om de contents van mijn salontafel niet te publiceren. Wie weet wat voor een geteisem ik nu kan verwachten  :moord:

Ok, hier een aanbieding (eigenlijk voor het topic "beveiliging")
Waakhond te huur
Haar naam is DONNA (is van een vriend) en is een rasechte kontenbijter :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Een echte "streetfighter", kijk maar naar het rechter oor, dat kwam naar aanleiding van een woordenwisseling met de kat :jajaja: :jajaja:


Tegen een extra vergoeding kunt u ook Ali Osram in bruikleen krijgen als security officer :thumb: :thumb:

En hij heeft hier PASSENDE "dienstschoenen" :happy: :happy: :happy:

Het geheime wapen van deze man is zijn "vriendelijke uitdrukking"  :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:
Daar gaan de meeste inbrekers voor op de loop als ze zijn gezicht zien en dit is zijn camouflage uitdrukking  :thumb:


Dit zijn de assistenten van Sir Ali Osram :happy: :happy:


bananacreek

Weer feest aan de boulevard?




Morgen is het Fiesta in Bacong, maar de mayor is een zuurpruim houd niet van feesten dus geen kermis zoals vroeger en ook geen tenten waar ze van allerlei zoals OkayOkay verkopen :negatief: :negatief:

In Bacong kan je als buitenlander bijvoorbeeld geen "water-connection" op naam krijgen, de...... racisten :negatief:

bananacreek


bananacreek

Ja, ga er maar even lekker bij zitten Joe  :lachen: :lachen:


National Bookstore Robinsons

bananacreek

Dit is voor Wesley bedoeld.....



@XAV hoe zou de verjaardagstaart voor de Klootzak eruit zien? :lachen:
Enig ontwerp? :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Als laatste voor vandaag en hierbij tevens het bewijs dat de uitdrukking: "EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK" nog steeds de juiste is   :jajaja: :jajaja:

Waarom???

Deze masterklootzak was vanmiddag in de National Bookstore en dacht ok gelijk even een nieuwe TV-Guide kopen en ook eentje voor een Amerikaanse vriend, want die zal er blij mee zijn :happy: :happy:
Er lagen er nog vier stuks............... :thumb: :thumb: :thumb:

Dus ik stuurde een text naar de man en vertelde hem dat ik zijn copy naar de Painitan zou brengen  :jajaja:
Daar aangekomen haalde ik de Tv-gids uit mijn broek (was erin gestoken aan de achterkant) en bood hem de tv-gids aan en hij haalde 100 pesos uit zijn zak... :thumb:

Toen werd hij plotseling wat giftig en zei: " This is the August issue Asshole". What are you doing? Its August 27 today, Buang" :weetikniet: :weetikniet:

Toen keek ik op de voorpagina van de tv-gidsen en zag AUGUST 20011 staan  :negatief: :negatief:

Wat een Klootzak????????? :jajaja: :jajaja: :jajaja:
En het receipt was ik weer eens verloren, dus kon de gidsen niet omwisselen voor iets anders :neeneenee: :neeneenee:


xav

Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 augustus 2011, 16:16:23
Dit is voor Wesley bedoeld.....



@XAV hoe zou de verjaardagstaart voor de Klootzak eruit zien? :lachen:
Enig ontwerp? :weetikniet: :weetikniet:

misschien met dit als onderwerp  :lachen:


bananacreek

@XAV: Juist dank u en dat is een leuk ontwerp  :thumb:
Alleen de kleur"pink" zou ik in lichtblauw willen veranderen :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Hier kwamen die tv gidsen vandaan :negatief:


Redelijk veel reisgidsen en National Bookstore had hier 15 jaar geleden moeten komen. Elke keer moest je naar Cebu voor boeken of kaarten.
Enige boeken die ze hier verkochten in het verleden waren Bijbels :jajaja: :lachen:


bananacreek

Kermis in Robinson? :lachen: :jajaja:



Boomerang gaan we samen naar de kermis? (was dat niet een liedje in Nederland vroeger?)
Nee, dat was samen naar de speeltuin?  :weetikniet: