Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

okkietrooy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 23 augustus 2011, 14:18:16
@okkietrooy: De befaamde bank :lachen:
Dit is de nieuwe lokatie, vroeger (meer dan een jaar terug dacht ik) zaten ze in Legaspi street


Kijk die guards eens loeren :thumb: :thumb:
Die denken dat ik een bankoverval aan het beraden ben? :weetikniet: :weetikniet: :floet:

Dank voor de foto . Dat is m inderdaad. :thumb:. de bank dus waar ze geen xerox hebben  :happy:.  Wat ze wl hebben is maar liefst 0,25% rente op je spaarrrekening. In dit geval van moeders de vrouw .

okkietrooy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 23 augustus 2011, 14:24:06
......

City of Gentle People ?????
Straks een artikel over meer berovingen vorige week :atyourservice: (Engelstalige berichten)

Kun je misschien zeggen waar we dat artikel kunnen vinden ?

bananacreek

Citaat van: jens op dinsdag 23 augustus 2011, 16:51:11
je houd je wel aan je belofte creek, :lachen: en nog wel dubbel geschrefen .

hoe is het trouwens met je partner?

Met de partner gaat het nu goed en geen problemen meer, dank u :thumb: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: okkietrooy op woensdag 24 augustus 2011, 09:06:49
Citaat van: bananacreek op dinsdag 23 augustus 2011, 14:24:06
......

City of Gentle People ?????
Straks een artikel over meer berovingen vorige week :atyourservice: (Engelstalige berichten)

Kun je misschien zeggen waar we dat artikel kunnen vinden ?

Ja, sorry, of straks of morgen want ik had flinke computerproblemen hier op de server met NO SIGNAL, DEADLY BLUE SCREEENS, EN NOG MEER ELLENDE. :negatief: :negatief:
Toen ik er niet meer uitkwam mijn computerguru gebeld en die is gekomen en na een hoop zoeken en proberen deed hij het volgende:

Hij haalde een "jumper" uit de achterkant van een DVD-drive en stak die op het moederbord (zie rode pijl op foto)
Daarna werkte de zaak weer en volgens hem werkte dat als een "reset" van het moederbord :weetikniet: :weetikniet: :happy: :happy:


bananacreek

@OKKIETROOY: Wat ze wl hebben is maar liefst 0,25% rente op je spaarrrekening. In dit geval van moeders de vrouw .

Alle banken hier hebben een zeer lage rente op spaarrekeningen zowel timedeposites?
In de jaren begin 90 had ik nog 13-14% dacht ik op time-deposits

bananacreek

@Colonel Boomerang:



Waarschijnlijk heeft u die dikke sigaar hier vandaan? :weetikniet: :weetikniet:

Times Mercantile

boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 augustus 2011, 17:15:14
@Colonel Boomerang:



Waarschijnlijk heeft u die dikke sigaar hier vandaan? :weetikniet: :weetikniet:

Times Mercantile


De zéér charmante hooggehakte staf van 'Why Not' presenteerde de sigaar uit een selectie presentatiebox.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#2457
Vanmorgen moest ik een paar stukken cocolumber (2x2x8) 4x halen in Daro  :jajaja:


Daar betaal je nu P22 per boardfoot voor terwijl dat in 1994 zo'n P8 per BF was :jajaja:
Zeer nat en zachte rotzooi, maar was bedoeld voor de top van een septic tank dus geen probleem
Goed "matured" cocolumber daar krijg je niet een normale spijker in en ook een betonspijker is moeilijk

Ok, ik had mijn jeep netjes langs de rechterkant van de weg geparkeerd :thumb: :thumb:


Toen kwam er een motor met een vrouw en kind van de richting vanwaar op deze foto ook een moter aankomt rijden

Op hetzelfde moment kwam er van achter mijn jeep deze truck met volle snelheid en reed de motor VOLLEDIG van de weg af :negatief:


Ongelofelijke dommerikken zijn dat :jajaja: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

@Boomerang: De zéér charmante hooggehakte staf van 'Why Not' presenteerde de sigaar uit een selectie presentatiebox

Wow, die dingen zijn daar dan peperduur neem ik aan?? en ik wist niet dat daar ook sigaren in stock waren.

bananacreek