Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

goed te horen dat ze alweer uit het ziekenhuis is ontslagen  en thuis verder mag genezen  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#2371
Wij kregen niet eens een enkele kans voor een x-ray, CT-scan of wat dan ook :negatief: :negatief: :negatief:
Wij moesten gelijk onder het mes in het provincial kippenhospital :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

@XAV & Boldy: Ook dank voor uw goede wensen zoals uw voorgangers, ik word er verlegen van :floet: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


boldy

ow ik wist niet dat een volwaardig afgestudeerd KLOOTZAK  ook verlegen kon worden  :lachen: :lachen: :lachen: maar je hoeft niet verlegen te worden hoor nergens voor nodig . ik wil je ook nog ff een pluim in je reet duwen  met te zeggen dat je een aanwinst bent voor dit forum  :thumb: zo  nu heb i kweer genoeg gewkijld maar ga zo door mister kloot
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op dinsdag 16 augustus 2011, 15:25:03
ow ik wist niet dat een volwaardig afgestudeerd KLOOTZAK  ook verlegen kon worden  :lachen: :lachen: :lachen: maar je hoeft niet verlegen te worden hoor nergens voor nodig . ik wil je ook nog ff een pluim in je reet duwen  met te zeggen dat je een aanwinst bent voor dit forum  :thumb: zo  nu heb i kweer genoeg gewkijld maar ga zo door mister kloot

Dank u voor de mooie woorden, maar de pluim had beter hier toegepast kunnen worden? :weetikniet: :weetikniet: :floet: :lachen:

innka3


Achter de nurse zit de moeder en die dacht waarschijnlijk: " Ok, Klootzak, nu is het toch wel hoog tijd dat je met mijn dochter trouwt" ??
De Klootzak zag haar kijken en dacht: " Nou bekijk het maar" :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:  :crazy:

bananacreek

#2377


Nu vertrouw ik die doctors niet al teveel want ik heb nu de lijst van medicijnen bekeken in de PPD, maar kan niet begrijpen waarom er onder anderen een medicijn wordt gebruikt dat normaal voor Rheumatoid Arthritis en Osteo Arthritis wordt gebruikt :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Maar toch de zaak dagelijks zeer goed in de gaten houden en volgende week bij de controle een hoop vragen stellen en ik denk dat die doctora daar ziek van gaat worden :jajaja: :jajaja:

Voordat de patient uit het ziekenhuis werd ontslagen kwam het uit de mond van de doctora dat ze een Family Physician was en NIET een Gynaecoloog  :negatief: :negatief:
Dat is dan mijn eigen schuld door niet de zaak van den beginne aan beter te controleren :negatief: :negatief:
Zo, waarom heeft ze de patient dan niet naar een Gynaecoloog doorverwezen tijden de opname ??????
Waarschijnlijk KWARTA, KWARTA, KWARTA :jajaja: :jajaja: :jajaja:  
Zodra een blanke een patient binnen brengt en de dienstdoende doctor ziet dat dan zien ze alleen maar dit door de ogen  :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes:

Als er iets fout gaat hier dan is de patient meestal de verliezer want de doctoren hier op de  :smiley-philippines: hebben geen (wel in Nederland/Belgie dacht ik) "malpractice insurance."
En normaal moet je hier voor een operatie een z.g WAIVER ondertekenen waarin je onder andere verklaart dat de behandelende arts op geen enkele wijze verantwoordelijk kan worden gehouden als wanneer er tijdens de betreffende operatie er iets fout zou gaan. :negatief: :negatief: :negatief:

Bijvoorbeeld, wat ook regelmatig in Nederland gebeurt:
Oh, meneer de Klootzak, u bent nu in de "recovery-room" van het Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk,........ahhh...ehh...wilt u een glaasje water? :happy: :happy:
Het is natuurlijk zeer spijtig maar we hebben PER ABUIS uw verkeerde been afgezet. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Nee, meneer..... dat zijn uw linker -en rechterbeen die er nog aanzitten, maar ik bedoel eh....ahh..het middenbeen, ...ahh... uw P.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

San Miquel, Bacong, net aangekomen, de stoomboot van Sinterklaas? :happy: :happy: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Hij kan het niet zelf niet zien, maar hij heeft toch een mooie vouw in de broek  :thumb: :thumb: :thumb: :happy: