Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Mooie kerk, maar ik ben niet zo aangetrokken door Iglesia Ni Cristo,  :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Even zijn "blinde?" collega raadplegen betreffende de waarde van de euro? :weetikniet:
"blinde?" .........omdat er een paar bijkomen die helemaal niet blind zijn en na werktijd in de wagen stappen en naar huis rijden om heerlijk tv te kunnen kijken :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

#2202
Een nieuwe :smiley-philippines: vriend verzocht mij om zijn wagen op het forum te mogen zetten omdat deze ook in Dumaguete staat.
Ik hoop dat het wordt toegestaan door Admin :hoedjeaf: :thankyoufw5:

Het gaat om een oude DODGE WC52 en ik schat dat de collectors waarde een slordige 1,5 million pesos zou kunnen zijn :jajaja: :jajaja: :thumb:
Met originele benzinemotor, maar alleen de carburator is niet origineel omdat met de originele carb. de wage zo'n 1 op 2 rijdt :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek


bananacreek

#2204
 
...

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Bijna klaar en dan testen of de lichten allemaal werken van de tweede aanhanger die hier achterop komt hangen :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

De  :smiley-philippines: vrouw van een blanke vriend van mij in Amlan is verslaafd aan de Lotto en dit was voor meer dan P3000 in één week, en wat had ze gewonnen? P280 :thumb: :thumb:


.............en wie gaat dat betalen??????????  :jajaja: :weetikniet: :weetikniet: :negatief:


bananacreek