Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Voor het eerst in mijn leven dat ik EURO-coins gezien heb :jajaja:



Is dat niet moeilijk s'avonds in het donker of dronken om die één en twee euro stukken uit elkaar te houden?
Nee, Pierevanwies, dat is niet mijn rechterhand, deze hand is bruin omdat het de hand van Fidel de moneychanger is.

boomerang

Is geen probeem Bananacreek als je s'avonds dronken bent want dan kost het namelijk geen muntgeld meer maar uitsluitend papiergeld en veel van dat !!!
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag 27 juli 2011, 15:50:44
Is geen probeem Bananacreek als je s'avonds dronken bent want dan kost het namelijk geen muntgeld meer maar uitsluitend papiergeld en veel van dat !!!

Ja, natuurlijk, daar had ik even niet aan gedacht, het is ook altijd weer "EERST DENKEN, DAN SCHRIJVEN"  :crazy:

bananacreek

Die dure bank van gisteren, is hier geplaatst in de nieuwe 5 ***** sterren wc van de public market




Hier de heren-wc (met uitsmijters (bouncers)??


Een andere in verbouwing en miss. "Maat 38" kwam net even voorbij :thumb: :thumb:

bananacreek

BPI processing-automaat en werkt reuze snel en er komt een "ticket" uit met een volgnummer en het bedrag en nu kan je nog ergens heen als je nummer niet snel komt :thumb: :thumb:


bananacreek

Ok, wie is de volgende op de lijst? :lachen:
Koy ? :weetikniet:
Callebout  ? :weetikniet:

Discounts available now untill July 31,2011  :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Tourist Police
Dumaguete city begint  een Angeles City te worden  :negatief: :negatief: :negatief:

Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 juli 2011, 15:18:00
Ok, wie is de volgende op de lijst? :lachen:
Koy ? :weetikniet:
Callebout  ? :weetikniet:

Discounts available now untill July 31,2011  :thumb: :thumb: :thumb:



Kweet niet of Koy zijn vriend daar mee staat  :weetikniet:, maar als Rich bij je op bezoek komt heb je al onmiddellijk een trouwcadeau  :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Phille op donderdag 28 juli 2011, 15:21:59
Citaat van: bananacreek op donderdag 28 juli 2011, 15:18:00
Ok, wie is de volgende op de lijst? :lachen:
Koy ? :weetikniet:
Callebout  ? :weetikniet:

Discounts available now untill July 31,2011  :thumb: :thumb: :thumb:



Kweet niet of Koy zijn vriend daar mee staat  :weetikniet:, maar als Rich bij je op bezoek komt heb je al onmiddellijk een trouwcadeau  :jajaja:

Geen enkel probleem :thumb: