Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Weather forecaster of the Philippine Atmospheric, Astronomical Services Administration (PAGASA), said yesterday the storm with international name Infa is likely to intensify into a typhoon before it enters the Philippine area of responsibility by Sunday or Monday

http://www.philstar.com/headlines/2015/11/20/1523846/tropical-storm-expected-enter-philippines-next-few-days

Luke

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 20 november 2015, 00:03:48
Weather forecaster of the Philippine Atmospheric, Astronomical Services Administration (PAGASA), said yesterday the storm with international name Infa is likely to intensify into a typhoon before it enters the Philippine area of responsibility by Sunday or Monday

http://www.philstar.com/headlines/2015/11/20/1523846/tropical-storm-expected-enter-philippines-next-few-days

http://wxug.us/1s0bg

Hopelijk blijft het dit pad volgen...

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 november 2015, 09:21:32
Weer een parkeer probleem?........naast Eterna Funeral parlor.....dus gelijk door voor de embalming?.......... :denk: :denk: :lachen: :lachen:



Overdag kan je daar maar 20-30km/h rijden dus is het gisternacht gebeurd en dat moet met een rotgang geweest zijn..... :shots: :shots: :drunk: :drunk: :drunk:



Gereed voor reparatie.... :lachen:

Wat meer staal gebruiken?

Zo te zien zaten er zeer weinig steelbars in.... :run: :run: :run: :ripba8:


bananacreek

Aan deze paal (Real Street naast Silliman Church) hield ik op kerstnacht 2006 zeer veel pijnlijke herinneringen....toen klapte ik daar met de motor met ongeveer 50km/h tegen op........... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Waarschijnlijk was ik niet de enige en daarom hebben ze de paal geel geschilderd..... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 november 2015, 09:17:47
Filproducts hebben al internet via de cable maar nog lang niet in alle gebieden evenals Sky cable maar ze verliezen alsnog tegenover Globe en PLDT (hier)....



Maar met een download cap van 800 mb dacht ik.... :lachen:

bananacreek


bananacreek


pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 november 2015, 09:21:32
Weer een parkeer probleem?........naast Eterna Funeral parlor.....dus gelijk door voor de embalming?.......... :denk: :denk: :lachen: :lachen:



Overdag kan je daar maar 20-30km/h rijden dus is het gisternacht gebeurd en dat moet met een rotgang geweest zijn..... :shots: :shots: :drunk: :drunk: :drunk:


het gebeurde om 0900 am in de spits,remmen waren out of order en hij verkoos maar tegen de muur te rijden inplaats van zijn voorganger te rammen.

  .

bananacreek

Ik liep daar voorbij om ongeveer 09.10 en het verkeer zat vast vanaf St. Paul's

bananacreek



Ok..van de gerepareerden zijnen..hopelijk met wat meer steelbars... :denk: :denk:.. :thumb: :thumb: :happy: :happy: