Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De eigenaar van deze zaak is een brit (David) en heeft toch wel een stuk of zeven filialen in Dumaguete ....


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/XugPnyFRjkM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 november 2015, 08:07:28
De eigenaar van deze zaak is een brit (David) en heeft toch wel een stuk of zeven filialen in Dumaguete ....



Mijn vriendin vroeg daar of ze met permanent lange krullen kon laten zetten. Ze zijn niet goedkoop maar ze zijn wel eerlijk want ze zeiden dat het niet mogelijk was omdat ze nog niet zo lang geleden al permanent had laten zetten. Bij een andere zaak in de Sta. Catalina Street in het centrum van Dumaguete was alles mogelijk en ze beleven maar ja knikken en begonnen ze in het filippijns tegen mijn vriendin te zeggen dat ze het gewoon kon nemen omdat ik het toch zou betalen. Bij een andere zaak in het centrum van Dumaguete ook Sta. Catalina Street (naam weet ik niet meer) was het ook mogelijk voor php1500 en daar heeft ze het laten doen maar het resultaaat was tegenvallend. De kappers van David's Salon hadden het al gezegd.

bananacreek



GLOBE SUCKS..... :jajaja:

Maar probeer maar een betere provider te vinden hier in Dumaguete..... :denk: :denk:

Heb nu een nieuwe modem (een tattoo)



bananacreek

Betaal nu voor een 3Mb business plan P2405

Maar ze hadden een foefeltje gedaan met de download stream waardoor de zaak iets sneller werd ...

Maar als ik nu een hoger plan neem dan is dat niet meer mogelijk om met de download stream te foefelen of wat dan ook... :run: :run:

Maximaal kan ik nu een 15Mb connection krijgen @P3999 (waarbij de static IP gratis blijft omdat ik zulks al heb)

Hier de prijzen:



Dus nu een download cap per maand en in dit geval zou dat 70Gb zijn en op dit moment haal ik de 30Gb met de muziek downloads dus dat zou wel gaan..

Maar er zitten meer adders onder het Globe grasveld..... :negatief: :negatief:

Je krijgt normaal alleen maar 60% van de connection speed dus in geval van een 15Mb connection haal je er maar 9Mb uit zo ook met de andere plans..... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

Nu kan ik een hoogste download speed van 360kbs halen en ik had dan de gedachten dat je dan met een 15Mb plan (op 60%) 3x360=1080kbs download snelheid halen....maar ik heb hier maar weinig verstand van en als je Manila belt (Globe Hotline) dan leggen ze dat moeilijk uit want ze spreken als een machinegun.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run:.... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

De technician die hier gisteren was adviseerde mij om NIET onmiddelijk een beslissing tot upgrade te maken en eerst de zaak beter te bekijken....

Men kan ook duidelijk zien dat de plannen goedkoper zijn want met mijn 3Mb voor P2405 krijg je nu al 10Mb voor 94 pesos meer..(P2499).. :denk: :denk:

Ik moet het nog even goed bekijken want nu zou ik een unlimited download hebben......maar 70Gb is een hoop voor een eenvoudige Klootzak...

Hier meer info:

http://www.taragis.com/2015/03/things-you-need-to-know-about-new-globe-dsl-and-broadband-plans/

bananacreek