Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ze hebben totaal geen besef van normaal parkeren....altijd op het trotttoiir..... :negatief: :negatief: :negatief:



Dat is ter hoogte van de DAR Tilapia ponds (crossing Ej Blanco road) en daar racen 26 wheelr om de bocht dat stuk op.... :ripba8: :ripba8: :run: :run:



Including de "killers"...... CERES Liners..... :run: :run:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag  6 november 2015, 09:50:26
Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 november 2015, 09:10:08
@PVW....het is me gelukt...er zat niemand binnen dus kon ik niet bekijken hoe de ogen afgedekt worden.... :negatief:

Maar ik kon door een open stukje van het raam dit met den telelens goed zien en dan even goed uit het hoofd leren....... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy: :happy: :happy:

"Ok, Mr. what's your name?....Klotsak?...are you from Denmark?"................. :denk: :denk:

"Now cover your right eye with your lefd hand and do not try to cheat me by opening your fingers a little bit because you can be deported for such an offense"..... :jajaja: :jajaja:



Now read from the sign "START HERE" ............ :jajaja: :jajaja: :thumb:



"Go ahead man...don't be shy"...... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :confused2: :confused2:

"Klotsak": "Ratatatatatata....." .... :denk: :confused2:

"Perfect Mr. Klotsak...20/20"..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

"Now take out your Ding a Ling so I can see you piss in this bottle"................. :denk: :denk: :confused2: :run: :run: :run:
Nice work Creek

Binnenkort ben ik ook aan de beurt

Nu maar hopen dat ze niet elke dag een ander bordje gebruiken :lachen:

Nu het goede nieuws...............

Bingo....ze gebruiken geen "oogkleplepel"...........OUT OF STOCK......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:



Ben er net even geweest en toevallig ging er een  :smiley-philippines: naar binnen voor een oogtest en dat duurde niet langer dan 15 seconden....en hij moest zijn rechteroog met zijn rechterhand bedekken..... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Op die manier kan een kind de was doen om zomaar te zeggen.... :lachen: :lachen: :thumb: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Slechte foto vanwege....wat dan ook...maar het bewijs is geleverd... :thumb: :thumb:



De dienstdoende vrouw zit daar links naast hem en kan NOOIT bekijken of hij de vingers van de rechterhand iets open doet....of het interesseeert haar geen flikker...perfect... :thumb: :thumb:

Maar wat gaat er gebeuren als er een blanke aan de beurt is?..... :weetikniet: :weetikniet:

Misschien als volgt: "Hoi Joe.... i just saw that you were opening the fingers of your right hand.....try to do so one more time and I see to it personally that you will be deported within 3 days from now"...... :denk: :run: :run: :run: :run: :run: :benweg: :benweg:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 november 2015, 07:33:49




Ja inderdaad, ik zat 20m verkeerd..... :lachen: :negatief: :negatief:



Ik hoorde gisteravond dat de vrouw die bij hem achterop zat en ook afgeschoten werd zijn huidige "ive-in" was en dat zijn echtgenote een paar jaar geleden in de Why Not Karaoke werkte als GRO ...vandaar dat ik zijn gezicht ergens van kende... :jajaja: :jajaja: