Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ik zag het weer dat mensen hier in de Why Not voor hun LEPEL moesten vragen........... :negatief: :negatief:

Dit is een LEPEL voor degenen die dat nog niet weten....je bent nooit te oud om te leren gaat het spreekwoord.... :denk: :denk:
GERO uit Zeist?.... :weetikniet: :weetikniet: (jaren '60)


Setup hier in Why Not is een bot mes......fork....that's all folks.... :lachen: :lachen:

Als je dan een gerecht krijgt (meeste gerechten toch) dan moet je om een lepel vragen en als dan eventueel de waitresses druk bezig zijn dan kan je net zo goed de zaak met je klauwen opvreten.... om zomaar te zeggen ...... :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Op Google zie je ook verschillende setups waaronder hier eentje met wel een lepel en zelfs twee vorken.... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Ok...iets beter....daar wordt je toch strontmisselijk van?.................... :run: :run: :run:



En met zulk een bot mes kan je geen vlees snijden.... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Nog een andere...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief: :negatief:

Ik reed vanmorgen met de motor LINKS de hoek om (naast Matiao) en kwam in een éénrichtings verkeer straat en het verkeer komt dan van rechts.... :jajaja: :jajaja:

Nu kwam er plots een motorrijder  die van links tgen het eenrichtingsverkeer reed en bijna op mijn motor klapte....en ik riep alleen maar "varkenslul".... :jajaja: :jajaja:

Er is eenrichtingsverkeer in die straat (Perdices) vanaf 7.00 uur tot 20.00 uur.................



Dus mijn mening is dat de gast geheel FOUT was want naast McDonalds staat er een bord...en natuurlijk wist die gabber dat....

Maar nu komt het.....

Ik bracht brood naar PierreVanDerWies (Cereal en Lombardie) en legde het verhaal uit en die gabber beweerde IJSKOUD dat ik fout zou worden bevonden door de rechtbank als wanneer er een ongeluk zou ontstaan uit de bovenvermelde situatie......... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Toen sprak hij dat zulks ook in Belgie het geval zou zijn maar ik kapte hem kort door te zeggen dat we hier NIET in Belgie zijn maar in het heilige land.....

Dan moet je toch helemaal bezopen zijn om op zulk een manier te gaan denken?......... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag  8 november 2015, 09:58:28
Ik bracht brood naar PierreVanDerWies (Cereal en Lombardie) en legde het verhaal uit en die gabber beweerde IJSKOUD dat ik fout zou worden bevonden door de rechtbank als wanneer er een ongeluk zou ontstaan uit de bovenvermelde situatie......... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Toen sprak hij dat zulks ook in Belgie het geval zou zijn maar ik kapte hem kort door te zeggen dat we hier NIET in Belgie zijn maar in het heilige land.....

Dan moet je toch helemaal bezopen zijn om op zulk een manier te gaan denken?......... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:


Dat is Belgische logica Creek ... en een beetje algebra :lachen:

Een enkele richting in rijden is - (negatief)

Bovendien voorrang van rechts negeren is - (negatief)

-1 x -1 = +1 dus heeft die gast gelijk en jij ongelijk :floet: :hoedjeaf:

bananacreek

Ik dacht nog wel als Belg te worden genationaliseerd................ :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 november 2015, 13:27:03
Hier bleven de bladeren constant uit den boom vallen en maandak het verschil zien.....alzenheimer?... :weetikniet: :weetikniet: