Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Ik zette mijn richtingaanwijzer naar links en toch passeerde er een gabber op het laatste moment ...om er pas later achter te komen dat het lampje van de richtingaanwijzer NIET brandde....oei...wat een geluk gehad...morgen gelijk vervangen......

Vele  :smiley-philippines: zouden zich daar in het geheel geen drukte om maken..... :lachen: :lachen:

gertve

Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 oktober 2015, 14:21:47
Wat bedoelen u met een maand?

Format duurt toch geen maand?..... :denk: :ikkeniebegrijp:

Als je een win7 of een win8 update naar win10, dan is er een maand lang de mogelijkheid om de update te deinstalleren. Ongedaan maken, zeg maar.

Persoonlijk vind ik win7 erg fijn, maar liever win10 dan de win8 versies.
Win10 zou ook de laatste versie moeten zijn, er komt geen win11 (voor zover ik begrepen heb, het blijft Microsoft  :biggrinn: )

bananacreek

Ok, dank u maar de ellende is de mail client van Win 10 want ik krijg mijn outlook folders er niet in..... :run: :run: :run:.

pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op zondag  1 november 2015, 11:00:13
Pierre VW in 1974 in het Koningkrijk de Belgen..... :atyourservice:

Raketten met draadjes eraan en dan met een joystick naar het doel sturen
... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



  ja inderdaad,de dunne koperdraadjes gaven electrische impulsen om het tuig te sturen via de joystick tot 2km afstand.   :jajaja: :jajaja:  .

   2 maanden dagelijks op de simulator met monitor en joystick om met de zaak vertrouwd te geraken en dan pas met scherp. [geen auto-pilot zoals drones]    :lachen:   .   

    hier een andere fote[internet]

   


bananacreek


Ronny55

Citaat van: bananacreek op zondag  1 november 2015, 12:36:45
Ok, dank u maar de ellende is de mail client van Win 10 want ik krijg mijn outlook folders er niet in..... :run: :run: :run:.

Hou gewoon outlook aan dan staan je folders er vanzelf in ....tenminste bij mij toch.  :weetikniet:

Een van de voordelen op te up-graten naar Win10, als je met een gekraakte(illegale) versie win7 of win 8 werkte , krijg je wel een legale win 10  :thumb:.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Op de Win 10 zit ook een crack want met de upgrade zou je na een bepaal;de tijd toch weer in de problemen komen?

Maar de crack werkt uitstekend voor beide Windows 10 evenals MS Office............ :happy: :happy:

Ik gebruik nu Outlook Express en het probleem is om de berichten en mappen naar Gmail (via IMAP) te kopieren en Win10 mail...... :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:




bananacreek


bananacreek