Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dj Al  is de enigste van de Why Not die mee doet.... :thumb: :thumb:

Vriendelijke jongen... :thumb:

Hoofdprijs P1000................ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run: :run:

Numark van zijn vriend geleend en die modellen zijn tussen de 16-en 22 duizend pesos afhankelijk van Merk en Model...best is weer de Pioneer



Oefenen in de disco...hij is dit model niet gewend...

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Laptop computer repairshop van mijn computer Guru

Verdiend nu zomaar even 35000 pesos per maand bij..... :thumb: :thumb:




bananacreek

Dit topic is nu gesloten voor de bezoekers?............ :denk: (zie slotje)



Ok....no problem....het was me een genoegen... :atyourservice: :atyourservice: :run: :run: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg: :rennen: :rennen: :rennen:


ganda

Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 oktober 2015, 13:43:33
Dit topic is nu gesloten voor de bezoekers?............ :denk: (zie slotje)



Ok....no problem....het was me een genoegen... :atyourservice: :atyourservice: :run: :run: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg: :rennen: :rennen: :rennen:

Deze topic is niet gesloten voor bezoekers, iedereen kan hem lezen.

Komaan banaan, bij de zaak blijven :-)


bananacreek

Ok ik had even een verstandsverbijstering vanwege computer problemen (pinnen gebroken van de processor fan en heatsink) ...en ook problemen in de hersenen ...ook defect heatsink en het op TILT slaan doordoor elke 15 minuten.... :denk: :crazy: :crazy: :crazy:

Maar nu zie ik het dat het topic in het "sub-board" is verplaatst dus gaan we nog even door tot de 2 miljoen?.... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:




bananacreek

Dit is een echt schilderij van die Richard Holden en ik heb er zo velen van hem gezien op een tenstoonstelling hier in Dumaguete enkele jaren geleden....en ik noemde hem toen de man met de "gouden handen'" ....


Amice

Zo te zien krijg je ook een van je rolstoelen terug Creek want ze stoppen met de plundertrial tegen Arroyo maar niet getreurd er zijn candidaten genoeg.  :happy2:

https://sg.news.yahoo.com/sc-stops-gma-plunder-trial-000000815.html
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent