Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 20 oktober 2015, 12:28:05


Gisteravond speelde de reggaeband voor mij en er was een groep  :smiley-philippines: die zich opsplitste en na verloop van een uur kwam er een vrouw van een jaar of 28 naar één van de mannen in de eerste groep en waarschijnlijk was dat haar echtgenoot en plotseling sloeg hij haar met de vuist in het gezicht en daarna trok hij haar over zijn knie bij het haar en beet haar in de neus en een oor en sloeg haar weer.....de band stopte met spelen en ik moest snel het podium op om platen te draaien........en geen van hun groep wilde of waagde het niet om de man te stoppen.....

Later zaten ze toch samen afzonderlijk op de bovenste rij zitplaatsen.......

Wat een smeerlappen kunnen het ook zijn maar ik neem aan dat zulks ook in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: kan gebueren?

Maar dan toch niet in het bijzijn van 150 andere mensen?.............. :run: :run: :run:

Ga je je eigen als blanke daarmee bemoeien?,,,, :ripba8: :ripba8:


Security guards?..... :lachen: :lachen:

Je kan hier security guard worden als je twee jaar lagere school heb doorlopen..... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




CitaatMaar dan toch niet in het bijzijn van 150 andere mensen?.............. :run: :run: :run: 

Ook niet als je alleen bent natuurlijk....

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op dinsdag 20 oktober 2015, 12:29:59
.

Hier totaal geen problemen maar ik gleed wel uit vanmorgen ...dus toch wat ijzel..... want er lag geen bananaschil en ook geen hondenstront.... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Algen of mosvorming misschien dan  :ikkeniebegrijp: Ik heb wel ervaren dat het koud kan zijn in de Phils smorgens maar ijzel komt niet voor toch? Zou nog kunnen op een bergtop van Mt Talinis 1904m misschien  :weetikniet:

bananacreek

Ja, algen op beton zou kunnen en zou niet de eerst keer zijn.... :run: :run: :run:


bananacreek

Voor het eerst te koop hier...en @ P270 goedkoper dan Contact of Phillips....




bananacreek


bananacreek