Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja...een goed idee en de VIP room heeft een shower links achter de deur....... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Nu de keuze...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:





:denk: :denk: :denk:............. :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:


Toch maar met George onderhandelen?.... :denk: :denk:

Dat is meer een strengere heer... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:....... :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

bananacreek

Kijk ...ik wel nu een paar serieuze antwoorden.....hoe wassen jullie in Belgie je rug?...... :confused2: :confused2: :weetikniet: :weetikniet: :picsplease: :picsplease: :respect: :respect: :respect:


Kijk nou eens wat ik in een kast vond?.....rubbadubbers.... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:


Met kerst proberen......... :xmas: :xmas: :xmas: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice: :benweg: :benweg:

peldoman





Dit gebruiken ze hier ook, uit de tuin, alleen moet je dan wel iemand hebben om je rug ermee te wassen.

bananacreek

Bij mij liggen wel 8 stenen in de badkamer................ :denk: :jajaja: :jajaja:

peldoman


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zondag 18 oktober 2015, 16:31:16
Bij mij liggen wel 8 stenen in de badkamer................ :denk: :jajaja: :jajaja:


Dan zie ik het probleem niet Bananacreek, of staat dat niet in de takenlijst van de huiishoudster omschreven, dat ze enkele malen per week uw rug moet boenen ?  :lachen:

bananacreek


bananacreek

Maar deze twee gaven me een nieuw soort " rubadub"  machine maar ik weet niet hoe dat werkt en vanacht na de disco komen ze mee om een demonstratie te geven..... :denk: :denk: :denk:.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:



Hier gaat het allemaal om....... :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Lijkt meer op een oversized maandverband.............. :denk: :denk: :confused2: :confused2:

bananacreek

Ze raken de NFA rice (Vietnam) niet meer aan de straatstenen kwijt... :lachen: :lachen:


bananacreek