Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gisternacht betrapte ik een jonge  :smiley-philippines: hier doodgewoon stond te pissen naastde Dj booth....Ik zei: "What the F..ck do your think you are doing?, we have a cr here at the other side".... :jajaja:

Hij keek me vuil aan maar zei niets en ik moest uitkijken want ze waren mer vier man en behoorlijk dronken en dan zijn ze onberekenbaar....dus liet ik de CR lady de zaak met een mop schoonvegen maar het was ook onder de deur doorgelopen..... :run: :run: :run: :run:

De domme kloothonden..... :jajaja: :jajaja:




Daar is al vaker gepist en nu hebben we een "secret lock" op de deur want voorheen deden ze gewoon de deur open (als er niemand binnen was) en zeken (of zeikten?) ze gewoon voor de "kat zijn kont" weg....  :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 10 oktober 2015, 13:14:14


Dit zou achter "GIMMICK" in Daro komen te staan maar tot nu toe is er totaal niets gedaan....

Waarom?...vanwege de "red-tape" en honger voor geld under de table van de City Engineers Office....dus kwam het voor de MUPPET SHOW gisteren (city council)

En ook waarschijlijk vanwege het feit dat de andere twee hospitals alles zullen doen om de zaak te kunnen vertragen.... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Hier iemand (een doctor) van het te bouwen ziekenhuis die om aandacht vraagt om de issuance van de building permit onmiddelijk af te handelen en toe te staan.....



City Council................. :lachen: :run: :run: :run:



Die op de tv is dan Dr. Jonathan Amante en heeft ook clinic in Holy Child hospital....en Silliman Medical Center

Hier de juiste toedracht ...........(en volgend jaar elections?..... :lachen: :run: :run: :run:):




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoop dat ze met overweldigende meerderheid de winnaar word............ :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:










Eens was ze Immigration Commissioner maar werd snel afgevoerd omdat ze "opruiming" hield onder de corrupte immigration officials...... :jajaja: :jajaja:



Zeer interssante dame met een mond vol tanden die hard kunnen bijten..... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek