Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

[quote aop de hi-wayuthor=boldy link=topic=4707.msg139688#msg139688 date=1444565785]
aaaa een beetje ramptoerist spelen  :lachen:
[/quote]

toch niet de ramptoerist spelen, gebeurde hier net 50 meter verder op de hi-way..... en die noor ken ik al een jaar of 18,die komt hier 2x per jaar voor een maand of zowat en heeft een lange afstandsrelatie met zijn canariepiet hier in de buurt, had een paar jaar geleden met zijn centen dat stukje land gekocht en er dat huis met bijhorende sari x2 store  en karaoke opgezet.....zodat zijn lange afstandsrelatie met ofspring wat inkomen hadden.
 triestige story voor hem en haar .....   :jajaja:  .

ps: hoe kom je er begot bij bij dat ramptoerist SPELEN .   :ikkeniebegrijp:  .   :daag:

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zondag 11 oktober 2015, 15:04:01
Citaat van: bananacreek op zondag 11 oktober 2015, 12:40:20
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 10 oktober 2015, 23:47:34
https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

Ze hebben toch van alles hier?...born again...Jehova Witness....Calvary....7th Advent........het barst hier van de geloofsovertuigingen en de kerkjes komen uit de grond als wilde wortelen...Dan kan je toch kiezen?..... :denk: :denk:


Klopt Bananacreek , ze hebben hier in  :smiley-philippines: :smiley-philippines:   veel  kerken  :thumb: Alleen ja die Nederlands  Hervormde was ik nog niet tegengekomen   :lachen:

misschien iets voor de toekomst  ?  Kerk beginnen kan lucratief zijn hier  :biggrinn:

Ja GOED idee...zal ik een Gereformeerde kerk beginnen?................ :denk: :denk: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

"De Klootzak een kerk beginnen?..........Laat me er niet aan denken"......"Lord save his soul"............ :run: :run: :run:.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 11 oktober 2015, 15:16:59
[quote aop de hi-wayuthor=boldy link=topic=4707.msg139688#msg139688 date=1444565785]
aaaa een beetje ramptoerist spelen  :lachen:

toch niet de ramptoerist spelen, gebeurde hier net 50 meter verder op de hi-way..... en die noor ken ik al een jaar of 18,die komt hier 2x per jaar voor een maand of zowat en heeft een lange afstandsrelatie met zijn canariepiet hier in de buurt, had een paar jaar geleden met zijn centen dat stukje land gekocht en er dat huis met bijhorende sari x2 store  en karaoke opgezet.....zodat zijn lange afstandsrelatie met ofspring wat inkomen hadden.
 triestige story voor hem en haar .....   :jajaja:  .

ps: hoe kom je er begot bij bij dat ramptoerist SPELEN .   :ikkeniebegrijp:  .   :daag:
[/quote]



Intussen in Antwerpen....... :denk: :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zondag 11 oktober 2015, 15:04:01
Citaat van: bananacreek op zondag 11 oktober 2015, 12:40:20
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 10 oktober 2015, 23:47:34
https://www.youtube.com/watch?v=WKAyeMTbDpo&index=12&list=PLpcmO9WsfgntP7jz-sX5GtIZtH5lTr1Do

Op zondagochtend luister ik nederlands Hervormde muziek   :thumb:op youtube bij gebrek aan een kerk hier in  :smiley-philippines:


Wat dat betreft hebben katholieke   :nederlandsevlag: het hier beter getroffen   :jajaja:


  En dat is eigenlijk het enige dat ik van nederland mis, hoewel een zak drop zou ook wel smaken    :lachen:

Ze hebben toch van alles hier?...born again...Jehova Witness....Calvary....7th Advent........het barst hier van de geloofsovertuigingen en de kerkjes komen uit de grond als wilde wortelen...Dan kan je toch kiezen?..... :denk: :denk:


Klopt Bananacreek , ze hebben hier in  :smiley-philippines: :smiley-philippines:   veel  kerken  :thumb: Alleen ja die Nederlands  Hervormde was ik nog niet tegengekomen   :lachen:

misschien iets voor de toekomst  ?  Kerk beginnen kan lucratief zijn hier  :biggrinn:


boldy

Ik zet er niet voor niks een lachende smiley achter. Dat betekent dat ik dat niet serieus meen.  Mijn excuses als je het opvatte dat ik serieus was.

is zeker een triest verhaal voor hun maar beter je kot in de fik dan een kogel of mes tussen je ribben dacht ik zo.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 11 oktober 2015, 16:14:14
Ik zet er niet voor niks een lachende smiley achter. Dat betekent dat ik dat niet serieus meen.  Mijn excuses als je het opvatte dat ik serieus was.

is zeker een triest verhaal voor hun maar beter je kot in de fik dan een kogel of mes tussen je ribben dacht ik zo.

PVW bedoelde het ook goed..dus gewoon een misverstand ....dus beide 40 airmiles hierbij.......... :atyourservice: :atyourservice:



bananacreek

Moest het even doen....vandaag even alle versterkers in de bunker getest en doen het nog maar alleen wil de Sony DAT recorder niet openen...maar dat zal wel vuil zijn na 12 jaar niet gebruikt te zijn..... :denk: :denk:

Te lang een versterker niet gebruiken is helemaal niet goed.........o.a voor de capacitors.... :negatief: :negatief:

De droom...maar duur....misschien een donatie van het forum admin kantoor in Brussel?..... :denk: :denk: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Pioneer CDJ2000-Nexus........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

bananacreek

Heb nu de juiste "middleman"gevonden om naar voren te brengen dat ze zich moeten schamen op de city council wegens het nalaten van degelijk onderhoud van de WATCHTOWER......... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:.... :run: :run: :run: :run:

De JEHOVA GETUIGEN zouden het beter doen met hun WATCHTOWER...... :lachen: :jajaja: :jajaja:









Excuse: "Yes but that happended during the earthquake"............ :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Ik zei: "But that was in 2010"...it is now 2015".......... :denk: :denk:

Zo keken ook de Spanjolen naar de bergen in de jaren 1800+

bananacreek