Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luc

Citaat van: Herbie op maandag  5 oktober 2015, 15:01:14
Citaat van: Luc op maandag  5 oktober 2015, 14:17:47
Citaat van: bananacreek op maandag  5 oktober 2015, 08:24:42



Ik vind ze er allemaal maar knap uitzien...... :jajaja: :jajaja:

Na heel veel  :shots: misschien wel  :jajaja:

Ale Ale is uw vrouw zo knap misschien :denk:

Heb je die al eens goed bekeken. Die 2 linkse hebben recent een kleine gekregen. Die helemaal rechts zo te zien ook. Die helemaal links is zelfs heel recent bevallen. En dan zo een klein shortje dragen trekt op niks. Van de derde stel,ik mij vragen over de leeftijd. Nee, als ik er zou moeten voor gaan betalen dan toch iemand die knapper is dan mijn vrouw. Anders is het belachelijk.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Ja....ik ben nu weer "wakker"....en inderdaad ik moet toch een nieuwe LASIK hebben?........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

De LASIK die ik in 2004 in Cebu city (Cebu Doctors) had aan beide oogjes heeft me toch zeer veel goed gedaan............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:





bananacreek


bananacreek


jiggy

Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 oktober 2015, 13:02:11
Ja....ik ben nu weer "wakker"....en inderdaad ik moet toch een nieuwe LASIK hebben?........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

De LASIK die ik in 2004 in Cebu city (Cebu Doctors) had aan beide oogjes heeft me toch zeer veel goed gedaan............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:






Alweer op de vuist gegaan, Creek??!!?!
Of.. heb ik die foto al eerder gezien?  :denk:  :lachen:  :biggrinn:

bananacreek



Ik sprak met de secretaresse van de Noreco manager vanmiddag en die was wat verdrietig omdat haar zoon in het buitenland wilde gaan wonen vanwege al de corruption op de  :smiley-philippines:............ze vroeg aan mij or er in het land waar ik vandaan zou komen ook corruption was..... :denk: :denk:

Ik zei: "Mam... the Filipinos learned it from the people in my country".... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek